見出し画像

叶わなくて良かった夢もある。 #たっとさんのサッカー観戦記 🥰🍚🌠

おはようございます。

昨日は日本vsイランを観ました。アジア杯です。良い試合でしたね。😊

イエローカードを提示された選手は、普段より精神的な負荷がかかりますね。😉

私も高校3年生のスポーツ祭の、バスケの試合でファウルトラブルになりました。😅

試合は1点差での負け。あれさえ無ければ優勝できたのにと思いますが、私が未熟だったのです。🥰

日本代表の話に戻ります。私の口癖である、この言葉を送りたいです。📝

「叶わなくて良かった夢もある」

夢は叶えることが全てではないです。自分の生きる推進力になれば、砕け散った夢もまた価値があるのです。🍚

今日も頑張るぞ!😁🍣🍟


Good morning.

Yesterday, I watched Japan vs. Iran. It was the Asian Cup; a very impressive match. 😊

First of all, I guess players who are shown a yellow card are under more mental strain than usual. 😉 

I also got into foul trouble in a basketball game at a sports festival my senior year of high school. 😅

We lost the game by one point. If only that hadn't happened, we would have won the championship, but I was immature. 🥰

Back to the Japan team. I want to send you this word that I always say. 📝

“Some dreams are lucky not to come true."

Dreams are not all about making them come true. If they become the driving force of your life, shattered dreams are also worthwhile. 🍚

ここから先は

20字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m