見出し画像

とあるイスラエル兵の言葉

IDFスポークスマンの声が聞こえなかった場合のために説明しますが、ここからが始まります。ガザは完全封鎖下にある。

誰も来ません。
誰も去らない。
国境は封鎖されている。
すべての通路は閉鎖されています。 私たちは彼らの電気を止めました。

私たちは町や都市からテロリストを一掃しました。 30万人の予備兵が徴兵された。今までで一番多く。
 
そして今、私たちは攻撃を始めます。

私たちの兵士たちへの祈りは、
「私たちの先祖であるアブラハム、イサク、ヤコブを祝福してくださった方に、レバノン国境からエジプトの砂漠、そしてレバノンの国境に至るまで、私たちの土地と私たちの神の都市を守ってくださっているイスラエル国防軍の戦士たちを祝福してくださいますように・・」

 大海からアラバの接近まで、陸、空、海。

 ハシムが私たちに対して立ち上がった敵を彼らの前で打ち倒しますように。聖なる方、祝福されますように、私たちの戦う兵士たちをあらゆる困難と苦悩、あらゆる疫病と病気から守り救い、彼らのあらゆる努力に祝福と成功を送ってくださいますように。
神が私たちの敵を彼らの支配下に導き、彼らに救いを与え、勝利の冠を与えられますように。

そして、彼らのために次の聖句が成就しますように。。。

なぜなら、あなたの神、ハシムがあなたを救うためにあなたの敵と戦うためにあなたとともに行くからです。

さあ、「アーメン」と答えましょう。

さぁ行こう。 私たちの兄弟姉妹の血の復讐が今始まります!

In case you didn’t hear the IDF spokesman, it begins…

Gaza is under complete lockdown. No one comes. No one leaves. The border is locked down. All passages are closed.

We have shut down their electricity. We have cleaned our towns and cities of any terrorists.

300,000 reserve soldiers have been drafted. The most ever.

And now we go on the offense.

The prayer for our solders is

“He Who blessed our forefathers Abraham, Isaac and Jacob - may He bless the fighters of the Israel Defense Force, who stand guard over our land and the cities of our God from the border of the Lebanon to the desert of Egypt, and from the Great Sea unto the approach of the Aravah, on the land, in the air, and on the sea.

May Hashem cause the enemies who rise up against us to be struck down before them. May the Holy One, Blessed is He, preserve and rescue our fighting men from every trouble and distress and from every plague and illness, and may He send blessing and success in their every endeavor.

May He lead our enemies under their sway and may He grant them salvation and crown them with victory. And may there be fulfilled for them the verse: For it is Hashem, your God, Who goes with you to battle your enemies for you to save you.

Now let us respond: Amen.”

Here we go.

The blood of our brothers and sisters will be avenged and that starts now!



経験はチカラです。 若い頃行っとけば良かったな〜と思う事も多かった。 世界は広いです♪ ٩(ˊᗜˋ*)و