見出し画像

先週日曜日に札幌から新千歳空港に着き、そのあと空港を出発しました

I've left at Sapporo Station on 5:36 p.m. , last Sunday , I've arrived at New Chitose Airport on 6:22 p.m. .

After I've exchanged my ticket , going through security and boarding , I had a meal before departure .

I've departed from New Chitose Airport on 7:25 , and I've taken off for Narita Airport on 7:37 p.m. .

Thank you very much to everyone in Hokkaido Marathon , Sapporo City , Hokkaido !

I would like to visit Sapporo City , and Hokkaido again !

I love Sapporo City and Hokkaido !

先週日曜日の午後5時36分に札幌駅を出発し、午後6時22分に新千歳空港に到着しました。

航空券の引き換えや保安検査、搭乗手続きを済ませ、出発前に食事を済ませました。

成田空港に向けて、午後7時25分に新千歳空港を出発し、午後7時37分に空港を離陸しました。

北海道マラソン、札幌市、北海道の皆さん、本当にありがとうございました!

また、札幌市、北海道を訪れたいです!

好きだべ、札幌市と北海道!

#札幌市 #北海道 #大通公園 #札幌駅 #中島公園 #幌平橋駅 #札幌市営地下鉄 #南北線 #北海道マラソン2024 #フルマラソン #5年ぶりの北海道 #5年ぶりの札幌 #PeachAviation #アルラ札幌 #新千歳空港 #国内線ターミナル #千歳市 #千歳線 #JR北海道 #成田空港 #第1ターミナル #千葉県 #成田市

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?