見出し画像

기현(몬스타엑스)-Where Is This Love 歌詞

キヒョン(MONSTA X) Where Is This Love

I felt my heart break, got me sober
心が砕けるのを感じて、酔いが醒めた
When I said it’s too late, that it’s over
僕がもう遅すぎると言った時、それが終わりなんだ
And we’re too far gone to hit rewind
そして僕らはやり直すには遥か遠くまで来てしまった

You said that you’ve been so damn stupid
君は自分が本当に大馬鹿だったと言った
That when you have love you just lose it
君がその愛をただ失ったその時
And you’d do anything to change my mind
君は僕の心を取り戻そうと手を尽くしたね

But baby words Are not enough
だけど、言葉は十分では無かった
When you say that you’re in love
君が恋をしていると言った時
It’s empty, yeah it’s empty
それは空っぽ、そう空っぽだ

Oh where is this love?
ああ、この愛はどこに行ったんだろう?
Come on I need you to show me
来てくれ、君が見せてくれないと
I can’t see it
僕には見えない
I can’t hear it
僕には聞こえない
I can’t feel it
僕は感じることができない
I can’t touch it
僕は触れられない

Where is this love?
この愛はどこに行ったんだ?
Cuz saying three words is easy
3つの言葉を言うのは簡単だから
If I can’t see it
もし僕に見えないなら
I can’t hear it
僕に聞こえないなら
If I can’t feel it
もし僕が感じられないなら
I can’t touch it
僕が触れられないなら
Then where is this love?
それなら愛はどこにあるんだ?

There are just too many reasons
理由が多すぎるんだ
Why we’re too tired to pick up the pieces
どうして僕たちは疲れ果ててしまい、かけらを拾い集めることができないのか
Maybe we were never built to last
多分僕らには積み重ねることが出来なかったんだ

You said
Would you hold on for a minute
君は一分間だけこのままでいてと言った
As if the sky is the limit
まるで空に終わりがあるみたいに
And what’s in the past has really passed
そして過去の出来事は本当に過ぎ去ってしまった

You fade away
When you’re faced With the possibility
君は可能性に直面した時、去っていく
It’s over, that it’s over
それが終わりだ、それこそが終わりだ

Oh where is this love?
この愛はどこへ行ったの?
Come on I need you to show me
来てくれ、君が見せてくれないと
I can’t see it
僕には見えない
I can’t hear it
僕には聞こえない
I can’t feel it
感じられない
I can’t touch it
触れることができない

Where is this love?
Cuz saying three words is easy
3つの言葉を言うのは簡単だから
If I can’t see it
もし僕に見えないなら
I can’t hear it
僕に聞こえないなら
If I can’t feel it
僕が感じられないなら
I can’t touch it
僕が触れられないなら
Then where is this love?
それならこの愛はどこにあるんだ?

How am I supposed to know if we’re alright
もし僕たちに問題が無かったらどうやって知ることになったんだろう
Am I crazy or have I been missing signs?
僕がおかしいのか、それとも兆しを見逃していたのか?

Need something to help me be at ease to get me through the night
この夜を楽にやり過ごせるような助けを必要としてる
Through the night
この夜をやり過ごすための

Oh where is this love?
この愛はどこへ行ったの?
Come on I need you to show me
来て、僕に見せてくれないと
I can’t see it
僕には見えない
I can’t hear it
僕には聞こえない
I can’t feel it
僕は感じられない
I can’t touch it
僕は触れられない

Where is this love?
この愛はどこに行ったの?
Cuz saying three words is easy
3つの言葉を言うのは簡単だから
If I can’t see it
もし僕に見えないなら
I can’t hear it
僕に聞こえないなら
If I can’t feel it
僕が感じられないなら
I can’t touch it
僕が触れられないなら
Then where is this love?
それならこの愛はどこにあるんだ?

Love Love Love Love
Love Love Where is this love?
Love Love Love Love
Love Love Where is this love?

作詞 형원 (몬스타엑스), Jantine Annika Heij, Justin OH
作曲 형원 (몬스타엑스), Justin OH, Jantine Annika Heij
編曲 형원 (몬스타엑스), Justin OH

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?