見出し画像

Conny BouwmanさんのSIWA

今回のI Love SIWAは、オランダでSIWAの販売営業をしてくれているコニー ボウマンさんに、愛用品のSIWAについて聞きました。

I Love SIWA 会員番号 032
お名前 Conny Bouwman (コニー ボウマン)
私の愛用品 2つ折り財布 ダークグリーン
使用年数 The first one is more than 3 years old and recently I start to use a new one (same wallet same colour ^^)
first one more than 3 years. New one since April 2020.
最初のものは3年以上使用していますが、最近新しいものを使い始めました。(同じ財布、同じ色)新しいものは2020年4月から。

画像2


わたしの使い方
I use the wallet every day. Since I know this SIWA product I never use another wallet anymore. The wallet is very functional. The possibility to put a coin case in it is ideal. Moreover you can choose your own favorite colour combination and the size of the coin case is perfect for our business cards as well!! I love the colour dark green and I really like the way the material ages.
財布を毎日つかっています。私がSIWAの商品を知ったときから他の財布はつかったことがありません。この財布はとても機能的で、理想的なコインケースを入れることが可能です。さらに、好きな色のコインケースを選び、財布と組み合わせることができ、なんとこのコインケースは私たちの名刺のサイズとぴったりなのです!!私はダークグリーンが大好きで、素材がエイジングしていく過程もとても好きです。

画像3


わたしとSIWAとの出会い
We discovered the SIWA brand first on internet and we got very seriously interested in selling and distribute this beautiful brand. In 2013 was our first meeting with Onao paper factory (manufacturer and owner of the SIWA brand) in Japan. From there our collaboration started and we are still very happy to have SIWA in our Japanese design collection.
私たちが最初にSIWAと出会ったのはインターネットで、販売することにとても興味を持ち、そしてこの美しいブランドを販売することになりました。2013年に初めて、大直とSIWAを縫製する工場を訪問し、ミーティングをしました。ここから私たちのコラボレーションはスタートし、私たちの日本のデザインコレクションの中に今もなお、SIWAがあるという事は大変嬉しいことです。

画像4


わたしにとってのSIWA
I always associate SIWA with our pleasant cooperation! SIWA helped us to distinguish our company.
In my daily life SIWA is always present because I enjoy using many different products. I like the collection so much because of the material, the stylish design and the big variety of products.
SIWAとはいつも楽しい協力関係でお付き合いをさせていただいています。SIWAのおかげで私たちの会社を差別化することができました。日々の生活の中で、いろいろな商品を使い楽しんでいるからこそSIWAはいつも存在するのです。素材感、おしゃれなデザイン、種類が豊富なのもとても気に入っています。

画像5

画像6

(SIWAのチームがオランダを訪問した際の様子)

これからのSIWAにひとこと
SIWA forever !

Conny Bouwman さんのプロフィール
Together with Bernadette van Beek I am founder and owner of Based on Roots (distributor of the SIWA collection for several European countries)
バーナデット ヴァン ビークと一緒に働いていて、Based on Roots(SIWAの何カ国かのディストリビューター) の設立者であり、オーナーです。

画像6


この記事が参加している募集

私のイチオシ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?