見出し画像

【和訳】 Lalalalalalalalalala / Mikolas Josef

※ 意訳あり


I don’t give a single fuck (nah, nah, nah)
もうどうでもいい

Don’t say you’re sorry
もう謝んなくていい

I be out up in the club (yeah)
今夜はクラブだな

Don’t need nobody
もううんざり

We are done, bella ciao
俺たちはもう終わったの、じゃあね

I want out, had enough
しつこいよ、もういいって

Fuck your lalalalalalalalalala
消えてくれ

Coming up, I'm a baller (aha)
のしあがってくクールな俺

She looking fire on the gram only riding solo (aha)
あいつがインスタに載せる独り身アピールめっちゃ素敵

Iced out on the cam, she swipe that
似合わない宝石の写真はスワイプ

Left, right, left
振り回しやがって

Get the fuck out off my bed
俺のベッドから早く出ていってくれよ

You’re low key mad
地味でイカれてる

Your bad, if you think I’m coming back, oh
あなたそれでいて、俺に戻る気があると思ってんの?

I don’t give a single fuck (nah, nah, nah)
もうどうでもいい

Don’t say you’re sorry
もう謝んなくていい

I be out up in the club (up in the club)
今夜はクラブだな

Don’t need nobody
やめにしたいもううんざり

We are done bella, ciao
俺たちはもう終わったの、じゃあね

I want out, had enough
しつこいよ、もういいって

Fuck your lalalalalalalalalala
消えてくれ

Fuck your lalalala
頼むから

Baby we are done (yeah)
俺たちはもう終わってんの

Lalalala
消えてくれ

So long bella, ciao
もう会うことはない

Lalalala
さようなら

I think I had enough, now fuck your
もうほんとにうんざりなんだ

Lalalalalalalalalala
消えてくれ

Back in Cali, you cray cray about me
カリフォルニアでは俺に夢中で

Hook to the floor, Clyde, you were my Bonnie
俺の上で踊るお前は最高だった

Hands on my body, Enzo Ferrari
フェラーリで俺の身体を握ってさ

We rolling on the floor in the hotel lobby
ホテルのロビーで笑い転げてさ

Went from left, right, left
振り回しやがって

Get the fuck out off my bed
俺のベッドから早く出ていってくれよ

You’re low key mad
地味でイカれてるよ

Your bad, if you think I’m coming back, oh
あなたそれでいて、俺に戻る気があると思ってんの?

I don’t give a single fuck (nah, nah, nah)
もうどうでもいい

Don’t say you’re sorry
もう謝んなくていい

I be out up in the club (up in the club)
今夜はクラブだな

Don’t need nobody
やめにしたいもううんざり

We are done bella, ciao
俺たちはもう終わったの、じゃあね

I want out, had enough
しつこいよ、もういいって

Fuck your lalalalalalalalalala
もうどうでもいい

Fuck your lalalala
消えてくれ

Baby, we are done (yeah)
俺たちはもう終わってんの

Lalalala
消えてくれ

So long bella, ciao
もう会うことはない

Lalalala
さようなら

I think I had enough, now fuck your
もうほんとにうんざりなんだ

Lalalalalalalalalala (fuck your love)
お前のその程度の愛にな

You run your mouth all over town
ベラベラ喋ったみたいだね

Like I care for your drama
何かのドラマのつもり?

Always out there hating on me
いつも俺を避けてくるけど

Fucking up your karma
お前がやったことだろ

You ain't got no place to go
行くところがないからって

Please stop calling me up
頼むから電話かけてこないでよ

We are done bella, ciao
俺たちはもう終わったの、じゃあね

I want out, had enough
しつこいよ、もういいって

Fuck your lalalala
消えてくれ

Baby we are done (baby we done)
俺たちはもう終わってんの

Lalalala
さようなら

So long bella, ciao (so long bella, ciao)
もう会うことはない

Fuck your lalalala
じゃあね

I think I had enough, now fuck your
もうほんとにうんざりなんだ

Lalalalalalalalalala
さようなら

Fuck your lalalala
じゃあね

Baby, we are done (oh nah, nah, nah)
俺たちはもう終わってんの

Lalalala
消えてくれ

So long bella, ciao
もう会うことはない

Lalalala
さようなら

I think I had enough, now fuck your
もうほんとにうんざりなんだ

Lalalalalalalalalala
じゃあね

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?