見出し画像

〈私は生命〉葉っぱ和紙に描画

〈私は生命〉

庭の葉っぱたちと共に創った私に描画。

I drew it with the leaves in the garden.

自然との共同創作。

「必要なものは全て与えられている」と思っていたけど、

「与えられているのではなく、私が〈それ〉そのもなんだ!」

と最近感じました。

Co-creation with nature.

I thought, "I've been given everything I need,"

"It's not given, I'm that!"

I recently felt.



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?