見出し画像

NEFFEX- inspired 和訳

I don’t really know what comes next 
次に何が来るかなんてわからない
I’m just doing my best even though I’m so stressed out
ストレスで参りそうでも俺は全力を尽くしてる
Everything just feels like a test that I fail so depressed when I can’t seem to get out
何もかもが俺を失敗させる試練のように感じるから、そこから抜け出せないように見えて陰鬱になる

But something deep inside won’t let me quit
それでも、奥底にある何かが俺をやめさせない
I swear that I’m inspired by all this shit
このクソみたい何かが俺を奮い立たせていると誓おう
Tell me that I can’t and I won’t
お前には出来もしないし、やりもしないと言ってみろ
That’s what guides me the most
その言葉が俺を最も導いてくれる
Fuck your lies I’ll do what I want!
お前の嘘には何の価値もない。俺は俺のやりたいことをやる

I’m inspired by thirst
渇きに触発されている
I’m inspired by worth
価値に扇動されている
I desire your worst
お前が最悪の状況になることを願っている
So you can just hide while I work
俺が動いている間は、お前は隠れでもしてればいい
I ain’t tired you first
お前にはうんざりだ
I’ll write a second, third verse About the lies you go disperse
お前がばら撒いた嘘についての、二番目、三番目の詩を書こう
You never did shit I know it hurts
お前は何もしなかった。俺はその痛みを知っているんだ

Something deep inside won’t let me quit
奥底にある何かが俺をやめさせない
I swear that I’m inspired by all this shit
俺はこんなクソみたいなものに触発されていたんだ
Tell me that I can’t and I won’t
出来やしないし、やりもしないと言ってみろ
That’s what guides me the most
それが俺を一番導いてくれる言葉なんだ
Fuck your lies I’ll do what I want!
クソ嘘つきが。俺は俺のやりたいようにやる

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?