経歴 Just Career

■VFX Artist / Technical Artist
VR/AR 2018-Now
(エフェクト・シェーダー・スクリプト)
 UE4 Cascade Blueprint Material
 Unity Shuriken Amplify
 Houdini
ゲーム 2017-2018
(モデリング・テクスチャ)
 Maya
 Substance Painter 
 Zbrush
遊技機・映像 2011-2017
(オーサリング・エフェクト・モーショングラフィックス・その他CG全般 )
 AE  TrapcodeやElement等
 3dsmax FumeFXやRayfire

2018-Now
VFX for VR/AR
 Tool : UE4 / Unity / Houdini
2017-2018
 Modeling for Game
 Tool : Maya / Substance Painter
2011-2017
 Composite and Motion Graphics, VFX
 Tool : After Effects / 3ds Max(FumeFX Rayfire)
     Trapcode Video copilot etc...

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?