新しい太陽神経叢チャクラの活性化∞9次元アクトゥリアン評議会(ダニエル・スクラントン氏経由)

(2021/04/15)

“Greetings. We are the Arcturian Council. We are pleased to connect with all of you.

ご挨拶申し上げます。

私たちはアクトゥリアン評議会です。

皆さんとつながることができて
うれしく思います。

★1★

We are so very enamored with all of you. We feel so much love for humanity and for each of you as individuals that to be of service to you is an absolute treat for us. We have been giving you transmissions of energy, along with these updates, since the very beginning, and we are happy to say that we see you receiving energetically what we are sending you and actually being able to acclimate to those energies very nicely.

私たちは、皆さんに
とても夢中になっています。

私たちは、人類や
個人としてのあなた方一人一人への愛を
とても感じているので、
あなた方に奉仕することは
私たちにとって完璧で特別な楽しみです。

私たちは、始まりの瞬間から
こういったアップデートとともに
エネルギーの伝達を提供してきました。

あなたは、
私たちがあなたに送っているものを
精力的に受け取り、実際にそのエネルギーに
大変うまく順応できているとお伝えできて
うれしいです。

★2★

Lately we have been slipping in some activations for your solar plexus chakras, because we can see and feel how disempowered so many humans feel there on Earth, and we want to help. We want you to be reminded constantly of how powerful you are, and we want you to feel your free will, your independence, and your confidence flowing freely so that you can once and for all realize that you are creating your reality there on Earth, and no one else is.

最近、私たちは、
あなたの太陽神経叢チャクラの
いくつかの活性化を滑り込ませています。

なぜなら、私たちには、
地球上で非常に多くの人間が、
いかに無力であると感じているかが
わかるからです。

私たちは、あなたに
あなた自身がどれほど強力であるかを
常に思い出してほしいのです。

そして私たちは、あなたが
他の誰でもなく自分自身こそが
地球上で自分の現実を創造しているのだと
はっきり気付くことができるように、
自分自身の自由意志や、非依存性や、自信が
自由に流れるのを感じてほしいのです。

★3★

Since the beginning of the pandemic, there have been more stories told about what is happening and what will happen than ever before in human history, and there have been so many people there on Earth who have felt the need to give their power away to a story, to a narrative, in order to be informed, in order to know what to avoid, whom to mistrust, and so on. It has gotten to the point where people have put more faith in what they cannot possibly verify than what is right in front of them, and now is not the time to be looking outside of yourselves for information, for speculation, and for predictions about what will happen and when.

パンデミックが始まって以来、
人類の歴史の中でこれまで以上に
何が起こっているのかということや
何が起こるのかということについて
多くの物語が語られてきました。

そして地球上には、情報を得るために、また
何を避けるべきで、誰を不信に思うべきかを
知るために、物語に力を与える必要性を
感じている人がたくさんいます。

人々は、目の前にあるものよりも、
検証できない可能性のあるものに
より多くの信頼を置くようになりました。

そして今は、情報や、推測や、
何がいつ起こるかについての予測のために
自分自身の外側を見る時ではありません。

★4★

You all need to go within and feel for the power that rests within each and every one of you, and that power will be felt with even more intensity because of the recent solar plexus activations that we have supplied and that your guides have been able to implement, as they do have a lot of say over what is appropriate for you to receive. And of course your higher selves have that authority as well. What we do is we offer what we believe will help you, and then you and your team does the rest.

あなた方全員が自分自身の内に入り、
あなた方一人一人の中にある力を
感じる必要があります。

そして、私たちが提供した
最近の太陽神経叢の活性化に加えて、
あなたが受け取るのに適切なものについて
多くの意見を持っているあなたのガイドが
実行することができたために、
その力はさらに強く感じられます。

そしてもちろん、あなたのハイヤーセルフにも
その権限があります。

私たちがしていることは、私たちが
あなたを助けると信じているものを提供し、
そして、あなたと、あなたのチームが
残りをすることです。

★5★

We just want you to know that you have the option of receiving from us and from all of the other helpers that you have throughout the universe and beyond. But it will always be up to you to relax, to let go of your tension and anxiety, and let in what is rightfully yours for the taking. We have seen more and more humans doing this, especially those of you who tune in to our transmissions, and we are very happy with the results. We know that with this newfound sense of power within you, all of you can create wonderful realities for yourselves and for all of humanity to enjoy.

あなたには、私たちや宇宙全体と宇宙を超えた
他の全てのヘルパーから受け取るオプションが
あることを知ってもらいたいのです。

しかし、リラックスし、緊張や不安を解消し、
正当にあなたの所有物であるものを
取り入れることは、常にあなた次第です。

私たちは、ますます多くの人間、
特に、私たちの伝達に耳を傾ける
あなたのような人々が
そうしているのを見てきました。

そして私たちは
結果に非常に満足しています。

私たちは、あなたの中にある
この新たに発見された力の感覚によって、
あなた方全員が、あなた自身のために、また、
全ての人類が楽しむために、素晴らしい現実を
作り出すことができると知っています。


We are the Arcturian Council, and we have enjoyed connecting with you.”

私たちはアクトゥリアン評議会です。

あなた方とつながりを持てる事を、
心より楽しんでいます。

★★★ーーーーーーーー

ご本人の動画もぜひご覧ください。

YouTube

ダニエル・スクラントン氏ホームページ
https://danielscranton.com

ーーーー★★★ーーーー

YouTubeで訳文を朗読していただいています。
ぜひご覧ください。

ーーーー★★★ーーーー

瞑想のための音声ガイドをアップしています。

ーーーー★★★ーーーー

過去記事マガジンはこちら

ーーーーーーーー★★★

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?