シリウス、アンドロメダ、プレアデスからの助け ∞9次元アクトゥリアン評議会(ダニエル・スクラントン氏経由)

(2021/03/07)

“Greetings. We are the Arcturian Council. We are pleased to connect with all of you.

ご挨拶申し上げます。

私たちはアクトゥリアン評議会です。

皆さんとつながることができて
うれしく思います。

★1★

We have our arrangements other ninth-dimensional collectives from other star systems to ensure that we are covering all the bases, so to speak, for humankind there on Earth. We work together as one gigantic team in the sky. And working together has proven to be very effective.

私たちは、地球上の人類のために
いわば万全の準備をするべく、他の星系からの
他の9次元の集団を手配しています。

私たちは、空で
1つの巨大なチームとして協力します。

そして、協力して行う仕事は
非常に効果的であることが証明されました。

★2★

We have been communicating a ninth-dimensional collective from the Sirius star system about how to disrupt your habits of thought when they do not serve you. We have also been working with the Pleiadian High Council of 7 on some theories about how we can all help you to recognize the importance of feeling your emotions. And an Andromedan group has been assisting us with these enormous energetic downloads that we have been putting directly into your energy fields throughout your month of March.

私たちは
シリウス星系からの9次元の集団と話して、
彼らがあなたの役に立てないときに
あなたの思考の習慣を中断させる方法について
伝えてきました。

私たちはまた、
7人のプレアディアン高等評議会と協力して、
自分自身の感情を感じることの重要性を
あなたが認識できるように
私たち全員があなたを助ける方法についての
いくつかの理論に取り組んできました。

そして、アンドロメダ人のグループは、
私たちが3月中ずっと、あなたの
エネルギーフィールドに直接注入している
膨大なエネルギーのダウンロードで
私たちを支援してきました。

★3★

And there are others who are helping in myriad ways to assist you in the evolution of your consciousness, not because we feel that you need the help, but because we love coming up with new ways to help all of you there on Earth, and we are also up here in the ninth dimension to answer your prayers. When you ask for something, or when you cry out for it, we always hear you and we look for the most appropriate ways to give you what you are asking for. Therefore, we hope that you know that your prayers and requests are never falling on deaf ears.

そして、あなたが助けを求めているのを
感じたからという理由ではなく、

地球上の全ての人を助けるための新しい方法を
考え出すのが大好きだからという理由で、

あなた方の意識の進化を助けるために
無数の方法で支援している人々がいます。

私たちはまた、あなたの祈りに答えるために、
この9次元にいます。

あなたが何かを求めるとき、または
あなたが何かを求めて叫ぶとき、

私たちは常にあなたの言葉を聞き、
あなたが求めているものを与えるための
最も適切な方法を探します。

ですから、あなたの祈りや願いは
決して聞き逃されていないということを
知っていただきたいと思います。

★4★

We are also constantly recruiting more helpers because of the number of requests that we hear and feel coming from humanity. The number has increased steadily, as more and more humans are waking up, and more of you know that you can count on your helpers from other star systems. You know that you can count on the Archangels and the ascended masters as well, because we are all here in the higher realms with nothing better to do than to help you all grow and expand, to raise the level of your consciousness, and to complete the shift in consciousness with as much fun and joy as you can possibly have along the way.

また、人類からの要望が多いので、
私たちは常に多くの支援者を募集しています。

ますます多くの人間が目を覚ますにつれて、
その数は着実に増加しており、
他の星系からの支援者を頼りにできることを
知っている人も増えています。

あなたは、大天使とアセンデッドマスターも
頼りにできることを知っています。

なぜなら、私たちは皆、
あなた方全員が成長し拡大するのを助けたり、
あなた方の意識のレベルを上げるのを
助けたりする以外に何もすることがなく、
あなたが持てる限りの楽しさと喜びで
意識の変化を完了することよりも良いことが
何もない、高い領域にいるからです。

★5★

We all want to see you taking the next steps on your journeys with a spring in your step. We love you; we care about you; we respect, honor and adore you, and we always will. All beings in the higher realms also look forward to the day when you will know that we are with you, and we look forward to the time when all communication is two-way. We are excited to have our first conversations with so many humans that we have been observing for so very long, and we just want to assure all of you who are awake that the number of awakened humans continues to get bigger every single day.

私たちは皆、あなたが、自分の旅の次の一歩を
弾むような足取りで踏み出すところを
見たいと思っています。

私たちは、
あなたを愛しています。

私たちは、
あなたのことを気にかけています。

私たちは、
あなたを尊重し、尊敬し、崇拝します。

そして私たちは常にそうします。

高い領域にいる全ての存在はまた、
私たちがあなたと一緒にいるということを
あなたが知る日を楽しみにしています。

そして、全てのコミュニケーションが
双方向になる時を楽しみにしています。

私たちは、私たちが非常に長い間観察してきた
非常に多くの人間との
最初の会話をすることに興奮しています。

また私たちは、目覚めている全ての人に、
目覚めた人間の数が毎日増え続けていることを
保証したいと思います。


We are the Arcturian Council, and we have enjoyed connecting with you.”

私たちはアクトゥリアン評議会です。

あなた方とつながりを持てる事を、
心より楽しんでいます。

★★★ーーーーーーーー

ご本人の動画もぜひご覧ください。

YouTube

ダニエル・スクラントン氏ホームページ
https://danielscranton.com

ーーーー★★★ーーーー

YouTubeで訳文を朗読していただいています。
ぜひご覧ください。

ーーーー★★★ーーーー

瞑想のための音声ガイドをアップしています。

ーーーー★★★ーーーー

過去記事マガジンはこちら

ーーーーーーーー★★★

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?