入ってくる私たちのエネルギーからより多くを受け取ってください∞9次元アクトゥリアン評議会(ダニエル・スクラントン氏経由)

(2021/04/03)

“Greetings. We are the Arcturian Council. We are pleased to connect with all of you.

ご挨拶申し上げます。

私たちはアクトゥリアン評議会です。

皆さんとつながることができて
うれしく思います。

★1★

We are in the process of creating many more partnerships with those of you in human form, because we know that you are willing to partner up with us, and because you are such a necessary part of the process of raising the consciousness of the entire human collective. We need all of you just as much as you need all of us in order for this help that we provide to have any kind of effect on the human collective. We meet up with so many willing humans who come to us while asleep and offer their assistance, and we discuss how the waking version of that person can better be of service to humankind by receiving more of what we have to offer all of you.

私たちは、人間の形をしたあなた方と
さらに多くのパートナーシップを
築く過程にあります。

なぜなら、あなたが
私たちに協力してくれることを
私たちは知っているからです。

また、あなたは、人間の集団全体の
意識を高めるプロセスにおいて
必要な要素だからです。

私たちが提供するこの支援が
人間の集団に何らかの影響を与えるためには、
皆さんが私たち全員を必要とするのと
同じように、皆さん全員が必要です。

私たちは、
眠っている間に私たちのところにやって来て
援助を提供する非常に多くの
意欲的な人間に会います。

そして、私たちは、
その意欲的な人間の起きているバージョンが、
私たちの提供するものを
もっと受け取ることによって、人類に
より良く役立つことができる方法について
話し合います。

★2★

You are going to feel a lot of internal guidance in the coming weeks and months that will be nudging you towards getting out into Mother Nature, quieting your minds, and surrendering to the present moment. We absolutely need more humans to make themselves available to us by becoming the open vessels that you were always meant to become in this lifetime. We need more grounded, heart-centered, emotional, sensitive human beings to tune in to what it is that we are offering and to spread it around, as the loving, caring, compassionate beings that you are.

あなたは、母なる自然に出て、心を静め
現在の瞬間に身をゆだねる方向へとあなたを
導くであろう今後数週間から数ヶ月の間に
多くの内なるガイダンスを感じるでしょう。

私たちは、あなたがこの生涯で
常にそうなることを意図されていた
オープンな導管になることで、自分自身を
私たちに対応できるようにしてくれる
より多くの人間を本当に必要としています。

私たちは、
本当のあなた自身である愛情にあふれ、優しく
思いやりのある存在として、
私たちが提供しているものに同調し、
それを広めてくれる
よりグラウンディングされ心を中心とした
情緒的で敏感な人間を必要としています。

★3★

You are our ground crew; you are the love and support that we offer in action and in physical form. Just grounding the energies that we send is enough; it is an enormous contribution to your fellow humans. Many of you are working with energy grids without even realizing that you are, but if you do it more consciously, you get to feel more joy, more of a sense of fulfillment, and more satisfaction in a job well done. We want you to feel confident in yourselves as the leaders of the consciousness evolution there on your world, and if you can feel how much energy we are supplying you on a daily basis, then you can become the confident leaders of humankind that you were always meant to be.

あなたは、私たちの地上クルーです。

あなたは、私たちが
行動と物理的な形で提供する
愛とサポートそのものです。

私たちが送るエネルギーを
根付かせるだけで、十分です。

それは、あなたの仲間の人間への
多大な貢献です。

多くの人は、自分がそうしていることに
気づかずに、エネルギーグリッドを使って
作業していますが、もっと意識的に行うと
うまくいった仕事で、より多くの喜び、充実感
そして、満足感を感じるようになります。

私たちは、あなたに、あなた方の世界での
意識の進化のリーダーとして
自分自身に自信を持って欲しいのです。

そして、私たちが毎日どれだけのエネルギーを
供給しているのかを感じることができれば、
あなたは、常に本来あるべき姿である
自信に満ちた人類のリーダーに
なることができます。

★4★

Believe us when we say that you are contributing so much without doing anything, but when you do act, when you do put what we give you into words or actions, you spread so much love and compassion around, and all of humanity can feel it, even those who are resistant to it. If this message resonates with you, then spend a little bit of time every day just focusing on opening yourselves up to us and the energies that we provide. The rest you will not have to figure out, because you will be so Divinely guided to do with those energies what you will.

あなたは何もせずに多くの貢献をしていると
お伝えする私たちを信じてください。

とは言え、あなたが行動するときに
私たちがあなたに与えるものを
言葉や行動に取り入れるならば、あなたは
たくさんの愛と思いやりを周りに広めます。

そして、それに抵抗する人すらも含めた
全ての人類が、それを感じることができます。

このメッセージがあなたの心に響くなら、
私たちや、私たちが提供するエネルギーへと
自分を開放することに集中するだけの時間を
毎日、少しで良いので作ってください。

残りは、あなたが
考え出す必要はありません。

なぜなら、あなたは、そういったエネルギーで
あなた自身がすべきことを行うように
神聖に導かれるからです。


We are the Arcturian Council, and we have enjoyed connecting with you.”

私たちはアクトゥリアン評議会です。

あなた方とつながりを持てる事を、
心より楽しんでいます。

★★★ーーーーーーーー

ご本人の動画もぜひご覧ください。

YouTube

ダニエル・スクラントン氏ホームページ
https://danielscranton.com

ーーーー★★★ーーーー

YouTubeで訳文を朗読していただいています。
ぜひご覧ください。

ーーーー★★★ーーーー

瞑想のための音声ガイドをアップしています。

ーーーー★★★ーーーー

過去記事マガジンはこちら

ーーーーーーーー★★★

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?