あなたは、私たちの銀河チームの一員です ∞9次元アクトゥリアン評議会(ダニエル・スクラントン氏経由)

(2021/01/25)

“Greetings. We are the Arcturian Council. We are pleased to connect with all of you.

ご挨拶申し上げます。

私たちはアクトゥリアン評議会です。

皆さんとつながることができて
うれしく思います。

★1★

We are so very interested in what you all have to say to us. Please do not ever feel that you are bothering us or wasting our time when you reach out to us and tell us what you need, what you’re feeling, and what your take is on what’s going on there on planet Earth. We want to hear from you.

私たちは、あなた方全員の言いたいことに
とても興味を持っています。

あなたが私たちに連絡して、
自分が必要としていることや
自分が感じていること、そして
地球上で起こっていることについて
どう考えているかを私たちに話すときに、

決して、私たちに迷惑をかけたり
私たちの時間を無駄にしているなどとは
思わないでください。

私たちは、あなたから聞きたいのです。

Now, because we are a nonphysical collective, we are essentially consciousness, and therefore, we have no limitations placed upon us in regards to how much information we can take in at one time. No matter how many times a day you reach out to us, we will be able to hear what you have to say.

今、私たちは、非物理的な集団であるため、
本質的に意識であり、したがって、
一度に取り込むことができる情報の量に関して
制限はありません。

あなたが1日に何度私たちに連絡したとしても、
私たちは、あなたの話を聞くことができます。

★2★

And with all of that information, we can better strategize around what energies to send you, what portals to open, what alliances to form, and so on.

その全ての情報を活用して、私たちは、
あなたに送るエネルギーや、開くポータルや、
結ぶべき同盟などについて、
より適切に戦略を立てることができます。

You are part of our galactic team. To us, you are the extra-terrestrials, even though we know that most of you have existed in our star system as well.

あなたは、
私たちの銀河チームの一員です。

私たちは、あなた方のほとんどが、
私たちの星系にも存在していたことを
知っていますが、私たちにとって、
あなたは宇宙人です。

We know the value of working as a team, and we want you to recognize that value as well. We also want you to value yourselves; we want you to see yourselves as significant members of this team.

私たちは、チームとして働くことの
価値を知っており、あなたにも、
その価値を認識してほしいと思います。

また、私たちは、あなたに、
自分を大切にしてほしいとも思っています。

あなたには、自分自身を
このチームの重要なメンバーとして
見てほしいのです。

★3★

You all didn’t create the myriad issues you have there on Earth; you all went there to fix the problems, find the solutions, and raise the consciousness so that all of humanity would be able to do so.

あなた方全員が、地球上にある無数の問題を
引き起こしたわけではありません。

あなた方は皆、
問題を解決し、解決策を見つけ、
そして意識を高めて、全ての人類が
同じことをできるようにするために
そこへ行きました。

Therefore, you are just like us, only you are there in the flesh. You are the ground crew; we are the nonphysical support staff. We are all in this together, and all of the problems of Earth were problems that you inherited from other parts of the galaxy.

したがって、あなたは
私たちと全く同じであり、
あなただけが肉体の中にいます。

あなたは地上の勤務員であり、
私たちは非物理的なサポートスタッフです。

私たちは皆一緒にいて、
地球の問題は全て、あなたが
銀河の他の部分から受け継いだ問題でした。

★4★

So none of it, none of the giant mess that has been created there, is really humanity’s fault. But of course, you have to live your lives believing that in order to feel something, and you have to feel something negative first in order to feel something positive.

ですから、そこに生み出された
巨大な混乱のどれもが、
本当に人類のせいではありません。

とは言え、もちろん、あなたは、
何かを感じるためには
それを信じて生きなければならず、

ポジティブなことを感じるためには、
まずネガティブなことを
感じなければなりません。

We are giving you permission to feel the positive emotions, the higher vibrations, and we want you to feel as good about yourselves as you possibly can for even being there and taking one, or several, for the team.

私たちは、あなたに、前向きな感情や、
より高い振動を感じてもいいのだと
お伝えしているのです。

そして私たちは、あなたが、
そこにいて、チームのために
自ら進んで嫌なことをしていても、

できる限り、自分自身に対して
肯定的な気持ちを抱いてほしいと
思っています。

★5★

This is why all you have to do is open up and receive our help and the help we provide, along with the other beings and collectives in our little alliance.

だからこそ、あなたがすべきことは、
自分自身を開いて、私たちの助けや
私たちの小さな同盟の他の存在や集団とともに
私たちが提供する支援を、
受け取ることだけです。

This is no time for you to feel ashamed of where you are as a collective. But rather, we want you to recognize that you are the ones who are there to let in all of the energies that will serve humanity the most.

今は、あなたが集団として立っている場所を
恥じる時ではありません。

むしろ、あなたは、
人類に最も役立つ全てのエネルギーを
取り入れるために、その場所に存在するという
重要な役割を担う者なのだということを
認識してほしいのです。

You are there to ground them and make them available to your fellow humans, and we will remain here in the ninth dimension to help, and our suggestion box is always open.

あなたは、そのエネルギーを根付かせて
仲間の人間が利用できるようにするために
そこにいます。

そして、私たちは、助けるために
この9次元に留まっており、
私たちの提案ボックスは
常に投書を受け付けています。

We are the Arcturian Council, and we have enjoyed connecting with you.”

私たちはアクトゥリアン評議会です。

あなた方とつながりを持てる事を、
心より楽しんでいます。

★★★ーーーーーーーー

ご本人の動画もぜひご覧ください。

YouTube

ダニエル・スクラントン氏ホームページ
https://danielscranton.com

ーーーー★★★ーーーー

YouTubeで訳文を朗読していただいています。
ぜひご覧ください。

ーーーー★★★ーーーー

瞑想のための音声ガイドをアップしています。

ーーーー★★★ーーーー

過去記事マガジンはこちら

ーーーーーーーー★★★

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?