見出し画像

毒親への決別の声明として。

という記事を前回書きまして。あんまり反響は無いんですが・・・
これを基に書いた曲が下に挙げるやつです。
もうなんか実家帰りたくないし、なんなら親戚全滅するまで帰りたくないし。

【lyric/後半、日本語の歌詞】 I don't believe you Now I see that you're quite a fool.
Don't try to hold me to you.
Don't tell me what to do.
I don't want to listen to the fools.
Get the hell out of my sad sight.
You have forced me to do all things.
I don't follow you anymore. Leave me alone Now I'm your Enemy.
I don't smile anymore. I pray to thee that you'll disappear.
You must leave my heart at once, move it! I must go against my fate.
Sure, there were times of joy. So grateful for the joy But you have been betrayed. For your folly.
I will fight until you are gone from my heart so hard.
I'm against you from now on. I don't listen to you.
Now I'm fleeing from your paradise.
You never will catch me.
Do not say anything.
I don't want to look at your face.
Get the hell out of angry sight You have forced me to do all things.
I don't follow you anymore, leave me alone Now I'm your Enemy.
I don't smile anymore.
I pray to thee that you'll disappear.
You must leave my heart at once, move it!
I must go against my fate.
Sure, there were times of joy.
So grateful for the joy But you have been betrayed.
For your folly. I will fight until you are gone from my heart so hard.
I'm against you from now on.

信じられない お前は大馬鹿者だな
私を抱きしめようとするな 私に指図するな。
愚者の言うことは聞きたくない 私の悲しい光景から出て行け
あなたは私にすべてのことを強要してきた
もうあなたには従わない ほっといてくれ これからは敵だ
もう笑わなくなった あなたが消えてくれることを祈る
すぐに私の心から離れろ どけ!
運命に逆らわねばならない
確かに、喜びの時もあった 喜びに感謝していた
しかし、あなたは裏切られた あなたの愚かさ 私は戦う
あなたが私の心から消えるまで 私の心の中から消えてしまうまで
私は今からあなたに逆らう

私はあなたの言うことを聞かない 今、私はあなたの楽園から逃げている
あなたは私を捕まえることはできないだろう
何も言うな お前の顔を見たくない。
怒りの視界から消えろ
あなたは私にすべてのことを強要してきた
もうあなたにはついていけない ほっといてくれ
これからは敵だ もう笑わなくなった あなたが消えてくれることを祈る
すぐに私の心から離れろ どけ!
運命に逆らわねばならない 確かに、喜びの時もあった 喜びに感謝していた しかし、あなたは裏切られた あなたの愚かさ 私は戦う
あなたが私の心から消えるまで 私の心の中から消えてしまうまで
私は今からあなたに逆らう

サポートして頂ければ頂くほど調子に乗って色々書いて、人気が出たり、炎上したり変化していくと思いますので、よろしくお願いします。