見出し画像

【和訳】Calling After Me – Wallows

From Model

Who's somebody you know you shouldn't call?
電話すべきではないと思う相手は誰?
Who were you kissing in the back of your car?
車の後ろで君がキスをしていたのは誰?
Who's the one, the one who got away?
本来結ばれるべきだった人は?
Who are you thinking of when you end the day?
一日を終える時に考えるのは誰のこと?
'Cause I know you can see we're more than a secret
僕達ら秘密にしておく以上の関係だって分かってるはずだ
You know I can be just what you want
僕は君の望むようになるのに

'Cause I've been out until the morning
朝方まで出かけていたから
And I don't think I'll last another night
もう一晩も生きられないだろう
I knew the feeling would be forming
こんな感情が込み上げてくるだろうと思ったよ
After I took a look into your eyes
君の瞳を見るとそうなるんだ
But are you ready for it, darling?
でも君の方は準備できてる?
I'll take on your responsibilities
僕が君の責任を負うよ
And you've got everybody calling
君の電話は鳴りっぱなし
But I know that you're calling after me
でも君は誰よりも先に僕に電話するんだ

Don't play dumb, I know you fantasize
とぼけないでくれ 君は空想に耽ってる
You could have me on my back every night
毎晩僕と寝ることだってできた
I don't mind the things that you've been doing
君が何をしていようと気にしない
Think you need someone like me to get through it
乗り越えるために僕みたいな人が必要なんじゃない?
And I know you can see we'll have people talking
人々が噂をするのは分かってるだろう?
You know we can be just what they want
僕らは彼らが望むようにもなれるってこと

‘Cause I've been out until the morning
朝方まで出かけていたから
And I don't think I'll last another night
もう一晩も生きられないだろう
I knew the feeling would be forming
こんな感情が込み上げてくるだろうと思ったよ
After I took a look into your eyes
君の瞳を見るとそうなるんだ
But are you ready for it darling?
でも君の方は準備できてる?
I'll take on your responsibilities
僕が君の責任を負うよ
And you've got everybody calling
君の電話は鳴りっぱなし
But I know that you're calling after me
でも君は誰よりも先に僕に電話するんだ

'Cause I've been out until the morning
朝方まで出かけていたから
And I don't think I'll last another night
もう一晩も生きられないだろう
I knew the feeling would be forming
こんな感情が込み上げてくるだろうと思ったよ
After I took a look into your eyes
君の瞳を見るとそうなるんだ
But are you ready for it darling?
でも君の方は準備できてる?
I'll take on your responsibilities
僕が君の責任を負うよ
And you've got everybody calling
君の電話は鳴りっぱなし
But I know that you're calling after me
でも君は誰よりも先に僕に電話するんだ

You're calling after me
誰よりも先に

Written by Blake Slatkin, Braeden Lemasters, Cole Preston, Dylan Minette, John Congleton

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?