見出し画像

【和訳】One Of Your Girls – Troye Sivan

From Something to Give Each Other
「与え合うもの」

Everybody loves you, baby
あなたは皆から愛されてるよね
You should trademark your face
その顔、商標に登録したら?
Linin' down the block to be around you
あなたのそばにいたくて列に並んでるけど
But, baby, I'm first in place
ベイビー、僕が一番だったんだよ

Face card, no cash, no credit
その顔で何でも手に入れる
現金もクレジットカードもいらない
Yes, God, don't speak, you said it
当然だよ 何も言わないで
そう言ったのはあなたでしょ
Look at you
自分の姿を見てみて
Skip the application interview
志望面接は飛ばして
Sweet like Marabou
チョコレートのように甘い
Look, look at you
あなたのその姿

Give me a call if you ever get lonely
寂しくなったら、僕に電話して
I'll be like one of your girls or your homies
僕なら女の子のようにも
親友のようにも振る舞えるから
Say what you want, and I'll keep it a secret
何でも言って 秘密にするから
You get the key to my heart, and I need it
僕の心の鍵を握るのはあなた
それこそ僕が欲しいもの
Give me a call if you ever get desperate
自暴自棄になったら電話して
I'll be like one of your girls
女の子みたいに振る舞うから

Everybody wants you, baby (Everybody)
皆があなたを求めてる(誰もがね)
You should insure that waist (With the highest policy you can get)
その腰、保険をかけたら?
(一番高い保険をね)
But nobody wants you bad as I do
でも僕ほど君を欲してる人はいない
Baby, let me plead my case, yeah
ベイビー、僕の言い分を聞いて

Face card, no cash, no credit
その顔があれば何でも手に入る
現金もクレジットカードもいらない
Yes, God, don't speak, you said it
当然だよ 何も言わないで
そう言ったのはあなたでしょ
Lo-lo-look at you
自分の姿を見てみて
Pop the culture, iconography
ポップカルチャーを揺るがす
Is standin' right in front of me
まさにアイコンが僕の目の前にいる
Look, lo-look at you
あなたのその姿

Give me a call if you ever get lonely
寂しくなったら、僕に電話して
I'll be like one of your girls or your homies
僕なら女の子のようにも
親友のようにも振る舞えるから
Say what you want, and I'll keep it a secret
何でも言って 秘密にするから
You get the key to my heart, and I need it
僕の心の鍵を握るのはあなた
それこそ僕が欲しいもの
Give me a call if you ever get desperate
自暴自棄になったら、僕に電話して
I'll be like one of your girls
女の子みたいに振る舞うから

Aah
Aah (Ah-ah-ah)
Give me a call if you ever get desperate
自暴自棄になったら、僕に電話して
I'll be like one of your girls
女の子みたいに振る舞うから

Written by Leland, Oscar Görres and Troye Sivan

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?