見出し画像

【和訳】Perfume – Pale Waves

From Smitten
「惚れ込んで」

My mother said when I want something I never let it go
ママに言われたの
あなたは欲しいものは絶対に諦めないって
Call me obsessed but I don't mind just as long as it's all mine
病気だって言われても構わない
全部私のものになるならどうでもいい

When I saw you, I knew it was over
でもあなたを見た瞬間にそんなことも忘れてしまった
I just laid down and surrendered
私は倒れ込んでひれ伏したの
Oh, laying in the fields with you
あなたと地面に寝転がりながら
Please tell me that we can make this last forever
どうか誓って 永遠にこうしていようと
Forever
永遠に

I wanna make, I wanna make you
I wanna make, I wanna make you
I wanna make, I wanna make you my girl
あなたに私の愛する人になってほしい
Yeah
I wanna make, I wanna make you
I wanna make, I wanna make you
I wanna make, I wanna make you my world
あなたに私の世界を作ってほしい
My world
私の世界を
Yeah

Sleep beside me
私の隣で眠って
Come and see my dreams, my fears, and stay right here
私の夢や恐怖を知ってほしい
そしてここにいて
Taste me with your mouth
その口で私を味わって
Believe me, I can give you what you need
信じて 私ならあなたが望むものを与えられる

Your perfume on my skin
あなたの香水が私の肌を濡らす
Can our love just begin?
私達の愛を始めよう
Won't you let down your guard
隙を見せて
And walk into my arms?
私の胸に飛び込んできてくれない?

I wanna make, I wanna make you
I wanna make, I wanna make you
I wanna make, I wanna make you my girl
あなたに私の愛する人になってほしい
Yeah
I wanna make, I wanna make you
I wanna make, I wanna make you
I wanna make, I wanna make you my world
あなたに私の世界を作ってほしい
My world
私の世界を

I wanna make, I wanna make you
I wanna make, I wanna make you
I wanna make, I wanna make you my girl
あなたに私の愛する人になってほしい
Yeah
I wanna make, I wanna make you
I wanna make, I wanna make you
I wanna make, I wanna make you my world
あなたに私の世界を作ってほしい
My world
私の世界を

Written by Heather Baron-Gracie, Simon Oscroft

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?