見出し画像

【和訳】Running Out – Kevin Abstract

From Blanket

I'm gettin' up and I'm runnin' up
起き上がって駆け上がる
And I'm gettin' up and I'm runnin' out
僕は起き上がって、自分を使い果たす
I go, I won't take no time for no one
僕は進む 他の人のために費やせる時間はない
Let go, this version of me
今の自分を捨て去るんだ
This version of me-e-e
今の自分を

I had a lot of reservations
不安なことがたくさんあった
Saw God in my creations
自分の作品に神を見た
Ain't recognize my graduation
卒業だとは思ってない

I'm gettin' up and I'm runnin' up
起き上がって駆け上がる
And I'm gettin' up and I'm runnin' out
僕は起き上がって、自分を使い果たす

The TV, the landline
テレビ、固定電話
The paper boy, I'll find you
新聞売り、君を見つけるよ
Wherever you are
どこにいようと
Whoever you are
君が誰であろうと
On the outskirts, it was my fault
郊外で 僕のせいだ
On the inside, I'll find you
内側で 君を見つける
Wherever you are
どこにいようと
Wherever you are
どこにいようと

I go, I won't take no time for no one
僕は進む 他の人のために費やせる時間はない
Let go, this version of me
今の自分を捨て去るんだ
This version of me-e-e
今の自分を

Ah, ah
Ah, ah

I asked to know about the ending
結末を知ろうと尋ねたんだ
You said that I should draw a circle
君は円を描くべきだと言ったね
I ain't recognize my graduation
卒業だとは思ってない

I'm gettin' up and I'm runnin' up
起き上がって駆け上がる
And I'm gettin' up and I'm runnin' out
僕は起き上がって、自分を使い果たす
I really think you understand me
心から思う 君は僕を理解してくれてると。
I'm guilty, boy, in my grief
罪悪感に苛まれてる 深い悲しみの中で
I really think you understand me
心から思うよ 君は僕を理解してくれてると。
I like how you been seein' me, boy
君の見る目が心地良い
In my grief
深く悲しんでる僕を

I go, I won't take no time for no one
僕は進む 他の人のために費やせる時間などない
Let go, this version of me
今の自分を捨て去るんだ
This version of me-e-e
今の自分を
Ah, ah
Ah, ah

I go, I won't take no time for no one
僕は進む 他の日のために費やせる時間などない
Let go, this version of me
今の自分を捨て去るんだ
This version of me-e-e
今の自分を

Ah, ah
Ah, ah

Written by Jonah Abraham, Kevin Abstract, Carlton McDowell, John Carroll Kirby, Joshuah Melnick, Julian Rapaport, Pilot Lee, Reece Weinberg, Romil Hemnani

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?