見出し画像

【和訳】Grace –IDLES

From TANGK

Give me grace, make me pure
優しくしてくれ 純粋な気持ちに
When they're knocking at my door
彼らがドアを叩く時
Make me safe, away from harm
俺を守ってくれ 危険は遠ざけて
Hold me in my brother's arms
兄の腕の中で抱きしめてほしい
Make me pure
純粋な気持ちに

I will not take when I fall
落ちる時は自分の身だけ
Be the answer to my call
俺の電話に答えてくれ
When you need, I will come
必要としてくれるなら、俺は向かうよ
I will wage his war is won
戦争に勝たせてみせよう
Make me pure
純粋な気持ちに

No god, no king
神も王も要らない
I said love is the fing
俺は呟いた 愛こそが全てだと
No crown, no ring
王冠も指輪も必要ない
I said love is the fing
俺は呟いた 愛こそが全てだと
No god, no king
神も王も要らない
I said love is the fing
俺は呟いた 愛こそが全てだと

Give me grace, give me light
俺に優しさを そして光を
Hold me up as I take flight
俺の体を持ち上げて そして俺は逃げ去る
Make me safe, away from harm
俺を守ってくれ 危険は遠ざけて
Please caress my swollen heart
俺の腫れた心を慰めてくれ
Make me pure
純粋な気持ちに

I'll be your hands
俺は君の手となり
I'll be your spine
脊髄となる
I will hear your burdened cries
俺が君の苦痛に満ちた泣き声を聞くよ
I will give myself to you
君に俺の身を捧げよう

No god, no king
神も王も要らない
I said love is the fing
俺は呟いた 愛こそが全てだと
No crown, no ring
王冠も指輪も必要ない
I said love is the fing
俺は呟いた 愛こそが全てだと
No god, no king
神も王も要らない
I said love is the fing
俺は呟いた 愛こそが全てだと

Written by Adam Devonshire, Jonathan Beavis, Joseph Talbot, Lee Kiernan, Mark Bowen

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?