見出し画像

Day8:Ideal environment that I want to get this year

The theme of day 8 is "ideal environment that I want to get this year".

It is environment where I can learn English.
I want to live in NY this year ,so  I research how to  get English skill.
Actually I  know that I don't need a lot of English skill and I will be good enough to get by me.But I want to study English for communicating with NYer fluently and I want to understand what they say.I want to  read English book and understand  the movies without  Japanese subtitles.
Thank you for reading! See you

<こんなことを書いたよ>
今日のテーマは、「今年作りたい理想の環境」
私にとっては、英語を勉強できる環境だな。私は今年NYに行きたい。だから、英語のスキルをどうやったら伸ばせるか調査している。本当は私は十分な英語のスキルが必要ではないことや言ったらどうにかなることも知っている。だが、私はニューヨーカーともっと円滑にコミュニケーションをとりたくてある程度勉強してから行きたいし、彼らが何と言っているのかを理解したいのだ。私は英語で本を読みたいい、字幕なしで映画を見れるようになりたい!読んでくれてありがとう!またね


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?