Count down 75: Financing

Today's theme is "financing".
I want to  go to NY,I need enough money to keep to live in NY.
I calculated how much do I need, It seems to cost about 3 million yen.
I'm thinking about what to do.It's okay to do something only by myself, but I think it would be nice to have someone help me.I think that  is cooler as a story.If both are difficult, I would be glad if someone could support me.I started thinking about what I could contribute for them.
<こんなことを書いたよ>「資金調達」
今日のテーマは「資金調達」
私はNYに行きたい。私はNYに住み続けるためのお金が必要だ。私はいくら必要か計算した。私は約3百万必要だと思われた。私はどうするべきか考えた。もちろん私1人でどうにかするのもいいともう、でも、私は人から助けてもらうのもいいなと思った。どうせどちらも”大変”なら、私は応援してもらった方がストーリー的にかっこいいと思った。話ツィは、彼らのためにどんなことで貢献できるか、考え始めた。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?