見出し画像

bad guy - Billie Eilish 和訳

bad guy - Billie Eilish (official music video)
 https://youtu.be/DyDfgMOUjCI


White shirt now red, my bloody nose
白いシャツが私の鼻血で赤く染まった

Sleepin', you're on your tippy toes
私が眠っている隙に あなたは忍び足で

Creepin' around like no one knows
気付いてないと思ってこそこそしてる

Think you're so criminal
あなたって本当にカッコ悪い


Bruises on both my knees for you
あなたに跪いて出来た痣

Don't say thank you or please
お礼も感謝もいらないわ

I do what I want when I'm wanting to
私がしたい時にしてるだけだから

My soul? So cynical
私? ひねくれてるでしょ?


So you're a tough guy
あなたはすごく逞しい男

Like it really rough guy
本当に激しい男

Just can't get enough guy
まだ満足できない男

Chest always so puffed guy
常に胸を張ってる男


I'm that bad type
私は悪い女で

Make your mama sad type
あなたのママを悲しませて

Make your girlfriend mad tight
あなたの彼女を怒らせて

Might seduce your dad type
あなたのパパを誘惑するかも

I'm the bad guy
私って悪い女なのよ

Duh
当たり前でしょ?


I'm the bad guy



I like it when you take control
あなたに支配されたいの

Even if you know that you don't
実際はそうじゃなくても

Own me, I'll let you play the role
支配されてるフリはできるから

I'll be your animal
あなたのペットになるわ


My mommy likes to sing along with me
ママは私と一緒に歌うのが好きだけど

But she won't sing this song
この曲は歌いたくないかも

If she reads all the lyrics
この歌詞を全部読んだら

She'll pity the men I know
あなたに同情しちゃうだろうから


So you're a tough guy
あなたはタフな人

Like it really rough guy
激しいのが好きで

Just can't get enough guy
結局 満足できない

Chest always so puffed guy
いつも胸を張ってる男


I'm that bad type
私は悪い女なの

Make your mama sad type
あなたのママを悲しませて

Make your girlfriend mad tight
あなたの彼女を怒らせて

Might seduce your dad type
あなたのパパを誘惑しちゃうようなタイプ

I'm the bad guy
私って悪い女なのよ

Duh
今更?

I'm the bad guy
私は悪い女

Duh
当然

I'm only good at bein' bad, bad
悪い女としての生き方しか知らない



I like when you get mad
あなたが怒るのが好き

I guess I'm pretty glad that you're alone
あなたが孤独になったら私すっごく嬉しいと思う

You said she's scared of me?
彼女が私のこと怖いって?

I mean, I don't see what she sees
彼女が何を見たのかは知らないけど

But maybe it's 'cause I'm wearing your cologne
多分私があなたの香水をつけてるからでしょうね


I'm a bad guy

I'm, I'm a bad guy

Bad guy, bad guy

I'm a bad


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?