見出し画像

イギリス人男性の日本人女性🌸サクラ🌸に寄せる溢れる思いが届きますように!


画像1

画像2

画像3

画像4

イギリス人男性から愛する🌸サクラ🌸へのラブレター


心が割れそうなくらい好きな女性サクラには僕の思いが届かない!

どうして人生はこんなに上手くいかないのか?

お金は充分ある

彼女を全力で守ろうと思っている

でも、サクラは僕に振り向いてはくれない

僕と結婚すれば世界一周旅行に連れて行ってあげるし、君は一生働かなくて良い

君の可愛い一人息子を大学までやることだって考えている

君に新築一軒家もキャッシュで建ててあげたいし、家事も全部僕が引き受けてあげる

僕は君のすべてが好きなんだ

君の顔、君の笑顔、君の性格、君のしぐさ、全てが僕の的の的!

君が僕の心を受けとめてくれさえしたら僕は君と生活して1週間後に命を絶ってもかまわない。

君との夢のような1週間さえ体験できるなら...

君に会うと心が喜びで張り裂けそうになる

僕の心は幸せで震える

デパートを歩くたびに、全てを君にプレゼントしたくなる

君のことを全力で守りたい

君こそ僕が命懸けで守る人

君に会えたことを神に感謝する

君は僕に振り向いてくれない

僕は完全に片思いなことを知っている

例え友達でもいいから僕を捨てないでくれ

僕は君なしでは生きていけない

君の笑顔が脳裏から離れることはない

君の事が好きで好きでたまらない

心の底から愛しているのだ

サクラに会えたことが僕の一番の幸せ

初めて会った時の心のときめきが今も増すばかり

君のような美しい女性に会ったのは生まれて初めてだ

本当に君は美しい

君が僕の心をとかしてしまった

僕は他の女性には、興味がわかない

君と比べたら、他の女性はチリにしか見えない

僕の苦しい心を分かって欲しい

大好きなんだ

君のことが

心の底から愛してる

僕の大好きなサクラに、いつか僕のこの熱い思いが届いて欲しい!

🌸いつまでも僕のエンジェルでいて欲しい愛しいサクラ🌸

あるイギリス人男性が、日本人女性、サクラに心を寄せています。

彼の純粋なサクラへの思いが届くことを心から願って、彼のサクラへの思いをれいなが、代弁しました。

(英訳)

Love letter to Sakura loved by British man

I can't reach my heart for my favorite woman Sakura, who seems to break my heart!

Why is life so bad?

I have enough money.

I want to protect her with all my might

But Sakura won't turn to me.

If you marry me, I'll take you around the world and you don't have to work all your life.

I'm thinking of getting your cute one son to college

I want you to build a new house in cash and I will take care of all the housework

I like all of you.

Your face, your smile, your character, your gesture, everything is my perfect for me.

As long as you take my heart, I can live with you and die a week later.

If you can experience even a week like a dream with you ...

When I meet you, my heart is about to burst with joy

My heart is happy and shivering

Every time I walk through a department store, I want to give it all to you

I want to protect you with all my might

You are the one I want to keep and save

Thank God for seeing you

You don't turn to me

I know something completely unrequited

Don't throw me away, even if it's a friend

I can't live without you

Your smile will never leave my mind

I like you and I love you

I love you from the bottom of my heart

My greatest happiness was meeting Sakura

The crush of my heart when I first met her is still increasing

It's my first time meeting a beautiful woman like you

You are really beautiful

You have melted my heart

I am not interested in other women

Other women can only see trash compared to you

I want you to understand my painful heart

I love you

I love you

I love you from the bottom of my heart

I want my favorite Sakura to reach my passion someday!

I love you Sakura !

🌸I want you to be my angel forever🌸

A British man cares about a Japanese woman, Sakura.

He expressed his wishes for Sakura and expressed his wish for his pure Sakura.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?