見出し画像

22. 部屋でかけ流したいオシャレすぎる洋楽 lena's fantasy - brofaction

レナ

私に必要なのは、もう少しあなたのファンタジーだけ

金曜日に出会った

いつもの夜だと思っていた 白いシャツに黒いスカート

美しい笑顔

男たちを待たせて一杯やったが

私は

君の瞳の青さに

私の頭の中にはあなたと私がいる

だから僕は勇気を出して、立ち上がって、今夜やってみるんだ。

ゆっくりと

私のものにするために あなたは微笑みを装い 

あなたの名前はレナと言った

"はじめまして"

恥ずかしがり屋で、隠れようとするけど、君が見えるんだ。

僕は思ったんだ。

キープ"

だから彼女を女王のように扱うつもりだ。

僕のベッドに入っても、彼女はまだ僕に彼女のことを教えてくれないんだ。

Lena

All that I need is A little more of your fantasy

Met you on a friday

Thought it was a usual night White shirt, black skirt

And a beautiful smile

Got the guys waiting with a round of shots, but

I'm

Getting lost in the blue of your eyes 

And in my head there's you and I

So I take heart, get up and try Tonight 

I'm gonna take my time

To make you mine You faked a smile

And said your name was Lena 

"Nice to meet you"

Kind of shy, trying to hide but I see you 

I thought "Better not fuck up, 'cause she's a

keeper"

So I'm gonna treat her Like a damn queen, but

Even now that she's in my bed She still won't let me know her yet

レナ

必要なのは

あなたのファンタジー

レナ

私の目に映るのは

内気な少女

Lena

All that I need is

A little more of your fantasy

Lena

All that I see is

A shy girl in her own galaxy


そうしてまた朝が始まる

210号室で

また会えるかな

ごめん、考える時間が必要なんだ。

何か飲み物をくれ

5週間前

バーに戻ろう

あなたがいる場所

隅っこに座っている。

"ガール、君が誰なのか知りたいんだ" 君の話は?

レナ、その瞳の奥に何があるんだ?

今夜 私の家に帰ろう タクシーに乗って

今夜 あなたの全てを見せて もう逃げられないわ

レナ

私に必要なのは

あなたのファンタジー

レナ

私の目に映るのは

内気な少女

So another morning begins

In room 210 Where you left me

Wondering if I see you again

With a note saying "Sorry, I need time to think"

Shit Give me something to drink

Five weeks forward

Now it's back to the bar

Where you are

Sitting in the corner I come over and say

"Girl, I wanna know who you are" What's your story?

Lena, what's behind those eyes I'm adoring?

Let's go back to my place tonight Get into a cab so you can

Show me all of you tonight Girl, there's no way out of this anymore

Lena

All that I need is

A little more of your fantasy

Lena

All that I see is

A shy girl in her own galaxy


自分たちしか知らない場所に行けるか?

あなたには何かがある

あなたについての何か

私たちだけが知っている場所に行ける?
あなたについて何かがある

君についての何かがあるんだ 

そうだ、僕らしか知らない場所に行こうか?

あなたについて何かがある

あなたについての何か

そうだ、私たちだけが知っている場所に行かない?

あなたには何かがある

あなたについての何か

レナ

必要なのは

あなたのファンタジー

レナ

私の目に映るのは、銀河系に住む内気な少女だけ。

レナ

必要なのは

あなたのファンタジー

レナ

私の目に映るのは

内気な少女

Can we go somewhere only we know?

There's something about you Something about you

Yeah, can we go somewhere only we know? There's something about you

Something about you Yeah, can we go somewhere only we know?

There's something about you

Something about you

Yeah, can we go somewhere only we know? There's something about you

Something about you

Lena

All that I need is

A little more of your fantasy

Lena

All that I see is A shy girl in her own galaxy

Lena

All that I need is

A little more of your fantasy

Lena

All that I see is

A shy girl in her own galaxy



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?