見出し画像

69. lonely - Akon

俺は今寂しい気分。
自分のほかに誰もいない 

この曲はすべての人々に贈りたい

おい、きみ。いつもそこにいる君だ

とうとう彼女はもう耐えられないと、
出て行ってしまった、

夜中に目が覚めて、彼女がいなかったんだ。
いつもそばにいてくれるはずなのに、

ちょっと気分転換にドライブに出かけた。

この数年何をすれば後悔しなくなるのか"考えたんだ、

彼女が居なくなってから、俺の人生は一気に狂ったんだ 。

俺はミスター・ロンリー

俺にはもう誰もいない

おれはとても寂しい男だ

君のような女性がいたなんて信じられなくなってしまった

結局、俺は君を自分人生から追い出したんだ。

それでもまだそばにいるはずだ、

俺のそばにいてくれたのに、君の心を傷つけてしまった、

ベイビー、君はいい子だったし、

俺には君といる資格なんてなかったんだ。

でも君がいないと、やっぱりだめだ。

俺はロンリー

俺には誰もいない

俺は世界一寂しい

世界中を渡り歩いても、こんな女に出会ったことはない。

その日が来るとは思わなかった。

君が立ち上がって走り出す日が来るとは思わなかった。

"地球のどこにもいないんだから。

君のような素晴らしい人は 。

俺を幸せにしてくれた、

でも今はとても寂しい

寂しいな

俺はロンリーだ

俺の周りには誰もいない

宇宙一寂しい男だ。

俺はロンリー

俺なんかには誰も近寄って来ないんだ、

俺は今ほんとに寂しい。

ひとりぼっちになるなんて思ってもみなかった。

俺の携帯に電話してほしい

だから 、もう女の子ごっこをするのやめろ

家に帰ろうよ

叫ぶつもりはなかったんだ

君を傷つけたくはなかった、、

孤独なんだ。俺はロンリーだから

俺は世界一寂しい男だ

俺はロンリーだ

俺はほんとに寂しい

寂しいよ.…

寂しいんだ...... ほんとだ…

とても寂しいロンリーだ。

Lonely, I'm Mr. Lonely I have nobody for my own 

I'm so lonely, I'm Mr. Lonely I have nobody for my own I am so lonely

Yo, this one here goes out to all my players out 

there, man Ya know, that got that one good girl, 

Lord That's always been there, man Like, took all the bullshit 

But then one day, she can't take it no more and decide to leave

Yeah, I woke up in the middle of the night And I noticed my girl 

wasn't by my side Coulda sworn I was dreamin' for her 

I was feenin' so I had to take a little ride Backtracking over 

these few years Tryin' ta figure out what I do to make it go bad 

'Cause ever since my girl left me My whole life came crashing and I'm so

Lonely (so lonely) 

I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely) 

I have nobody (I have nobody) 

For my own (to call my own girl) 

I'm so lonely (so lonely) 

I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely) 

I have nobody (I have nobody) 

For my own (to call my own girl) 

I am so lonely

Can't believe I had a girl like you 

And I just let you walk right outta my life After all 

I put you through You still stuck around 

and stayed by my side What really hurt me is I broke your heart 

Baby, you're a good girl and I had no right I really wanna make things right

'Cause without you in my life girl, I'm so Lonely (so lonely) 

I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely) 

I have nobody (I have nobody) 

For my own (to call my own girl) 

I'm so lonely (so lonely) 

I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely) 

I have nobody (I have nobody) 

For my own (to call my own girl) 

I am so lonely

Been all about the world, ain't never met a girl That can take the things 

that you been through Never thought the day 

would come where you'd get up and run And I would be out chasing you

'Cause ain't nowhere in the globe I'd rather be Ain't no one in the globe 

I'd rather see Than the girl of my dreams

 that made me be So happy but now so lonely

Lonely (so lonely) 

I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely) 

I have nobody (I have nobody) 

For my own (to call my own girl) 

I'm so lonely (so lonely) 

I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely) 

I have nobody (I have nobody) 

For my own (to call my own girl) 

I am so lonely

Never thought that I'd be alone I didn't think you'd be gone this long 

I just want you to call my phone So stop playing girl 

and come on home Baby girl, 

I didn't mean to shout I want me and you to work it out I

 never wished to ever hurt my baby And it's drivin' me crazy 'cause I'm so

Lonely (so lonely)

I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely) 

I have nobody (I have nobody)

For my own (to call my own girl) 

I'm so lonely (so lonely) 

I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely) 

I have nobody (I have nobody) 

For my own (to call my own girl) 

I am so lonely

So lonely (lonely)

So lonely (so lonely)

Mr. Lonely (lonely) 

So lonely (so lonely)

So lonely (lonely)

So lonely (so lonely)

So lonely

Mr. Lonely

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?