見出し画像

My sensibilities are established. 私の感性は確立された。

 I went to the art museum which one of my favorites this summer.
By the way, I am interested in "Modern Arts" because every work looks so original. I like to discover new ideas and points of view. And I could establish my sensitivity and identity by watching "Modern Arts."
  "Modern Arts"  are the only thing I can concentrate on myself because I'm the interpreter.

この夏にずっと行きたかった美術館に行った。私はアートの中でも“現代アート”に興味がある。すべての作品が斬新で、特に私は現代アートを通じて、新鮮なアイデアと観点を見つけることが好きだからだ。また、“現代アート”を鑑賞することで、自分のアイデンティティーと感性を確立できるからである。
 私にとって、“現代アート”は自分自身に集中できる唯一のものだ。なぜなら、私が作品の解釈者だから。

Sensitivities...? 感性…?

The sensation of scraping heart out.  心を削り取る感覚。

My sensitivity is a little bit dark, calm, and lonely.
When I visit an art museum and watch some artworks, I feel so lonely whenever it is something fun or blank. I think it is the result of my identity concentration when interpreting the work, so it is my sensitivity.

私の感性は少し暗くて、冷静で寂しいものである。
美術館に行って作品を見るとき、楽しそうなもの、空白で単色なものだとしても、すべて寂しく感じる。その寂しさは、自分のアイデンティティーに集中して、作品を解釈した結果なんだと思う。その寂しさが私の感性だ。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?