02月16日 #毎日Duolingoぱぐ兄

毎日コツコツをDuolingoで英語学習をしています
出題された問題を記載してますので良かったら参考にしてください ^^
もし気になったら無料なので一緒にやりませんか?

Duolingoの説明やリンクはこちらになります

https://pugnii.net/duolingo/


その腕時計は巨大です

That watch is huge!


スーツケースをなくしました。

I lost my suitcase.


彼女はまたパスポートをなくしました。

She lost her passport again!


彼女はどこでカバンをなくしたのですか?

Where did she lose her bag?


先週妻は5回も彼女の鍵をなくしました。

My wife lost her keys five times last week.


シルバーのブレスレットは彼女のですか?

Is the silver bracelet hers?


兄はお気に入りのシルバーの腕時計をなくしました。

My brother lost his favorite silver watch.


これは彼が買ったシルバーの腕時計ですよね?

This is the silver watch that he bought, right?


そのシルバーの指は私のですよね?

That silver ring is mine?


今図書館の近くにいますか?

Are you close to the library now?


彼は公園の近くで財布をなくしたのですか?

Did he lose his wallet close to the park?


彼女はパン屋の近くでハンドバッグをなくしたのですか?

Did she lose her purse close to the bakery?


警察署は病院の近くにあります。

The police station is close to the hospital.


その腕時計は高いので無くさないで。

That watch is wexpensive, so don't lose it!


あなたがなくしたネックレスはシルバーでしたか?

Was the necklace that you lost silver?


ブレスレットを8個持っています。

I have eight bracelets.


どうして8本もネックレスをしていたのですか?

Why were you wearing eight necklaces?


毎年旅行したいので、お金を貯める必要があります。

I want to travel every year, so I need to save money!


彼女はゴールドのブレスレットをなくしました。

She lost her gole bracelet.


宝石店はどこですか?

Where is the jewelry store?


その巨大なイヤリングはマリーさんのですか?

Is that huge earring Marie's?


5月8日に携帯電話をなくしました。

I lost my phone on the eighth of May.


彼女は1月8日にハンドバッグをなくしました。

She lost her purse on the eighth of January.


彼女はいつもアクセサリーをなくします。

She always loses her jewelry.


どこでゴールドのイヤリングをなくしたのですか?

Where did you lose your gold earring?


この指輪は宝石店で買いましたか?

Did you buy this ring at the jwelry store?


そのゴールドのネックレスはひなたさんのですか?

Is that gold necklace Hinata's?


去年父は私にイヤリングを8個送ってくれました。

My dad sent me eight earring last year.


先月の8日に誰かが私のカバンを盗みました。

Somebody stle my bag on the eighth of last month.


彼女はまたゴールドのネックレスを見つけられません!

She can's find her gold necklace again!


彼女のはどこですか?

Where is hers?


彼女のはまだ台所にあります。

Hers is still in the kitchen.


今すぐ確認します。

I'll check right now.


私のマフィンを食べた男の人はとてもお腹が空いていました。

The man that ate my muffin was very hungry.


それがどこにあるか覚えていますか?

Do you remember where it is?


今すぐ刑事と話します。

I'll talk to the detective rihgt now.


彼女が書いた手紙はとても短かったです。

The letter that she wrote was very short.


電車の中に忘れた本は母のでした!

The book that I forgot on the train was my mom's!


ペンを見つけた女の子はとても頭が良かったです。

The girl that foud the pen was very smart.


先週買った本は面白かったです。

The book that I bought last week was intersting.



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?