見出し画像

I Look In People’s Windows / taylor swift(英詞 / 和訳)

テイラー・スフィウトの11枚目のアルバムとなる「THETORTUREDPOETSDEPARTMENT: THE ANTHOLOGY」の25曲目に収録されている曲。

#テイラー・スフィウト #taylorswift #歌詞和訳 #和訳

LYRICS

I Look In People’s Windows / taylor swift


I had died the tiniest death
私はほんの小さな死を迎えた

I spied the catch in your breath
私はあなたの息の切れ目を見つけた

Out, out, out, out, out, out
アウト、アウト、アウト、アウト、アウト、アウト、アウト、アウト

North bound I got carried away
北へ向かう私は夢中になっていた

As you boarded your train
列車に乗るとき

South, south, south, south, south, south
南、南、南、南、南、南、南

A feather taken by the wind blowing
風に飛ばされた羽根

I'm afflicted by the not knowing so
私は知らないことに悩まされている。

I look in people's windows
私は人々の窓を覗く

Transfixed by rose golden glows
バラの黄金の輝きに目を奪われる

They have their friends over to drink nice wine
友人を招いて美味しいワインを飲む

I look in people's windows
私は人々の窓を覗く

In case you're at their table
万が一、あなたが彼らのテーブルにいた場合

What if your eyes looked up and met mine
もし、あなたの目が私の目と重なったら?

One more time
もう1回

You had stopped and tilted your head
あなたは立ち止まり、首を傾げていた

I still ponder what it meant now, now
それが何を意味するのか、今でも考えている。

Now, now, now, now
今、今、今、今

I tried searching faces on streets
ストリートで顔を検索してみた

What are the chances you'd be downtown
ダウンタウンにいる可能性は?

Downtown, downtown
ダウンタウン、ダウンタウン

Does it feel alright to not know me?
私のことを知らなくても大丈夫だと思う?

I'm addicted to the 'if only'
もしも...」にハマっている

So I look in people's windows
だから、私は人々の窓を覗く

Like I'm some deranged weirdo
まるで私が狂った変人であるかのように

I attend Christmas parties from outside
外からクリスマスパーティーに参加する

I look in people's windows
私は人々の窓を覗く

In case you're at their table
万が一、あなたが彼らのテーブルにいた場合

What if your eyes looked up and met mine
もし、あなたの目が私の目と重なったら?

One more time
もう1回

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?