見出し画像

🌃The Smile🌃オヤスミナサイ🌉

1.Wall Of Eyes

グラス🍷を掲げよう 僕らの身に余るものに
僕らに愛相応しくないものに
あまりに贅沢で大きいから
砂粒は僕らの手からこぼれ落ちる
Let's raise a glass 🍷 to the things we don't have, to the things we don't deserve to love, to the things that are so extravagant and big that the grains of sand fall from our hands.


2.TELEHARMONIC

英国ドラマピーキー・ブラインダーズのシーズン6の最終回に登場しているようです。
TELEHARMONIC appears in the final episode of season 6 of the British drama Peaky Blinders.


💖💖💖昨年、記事にしていますね。その時は偶然TELEHARMONICとセットにして、記事にしています(笑)I wrote an article about it last year. At that time, I accidentally paired it with TELEHARMONIC and wrote an article about it (lol)💖💖💖💖💖💖


Friend of  A Friend

トム・ヨークが目の前にいて、嬉しい
I'm happy to see Thom Yorke in front of me.

僕は意識変容を信じているようだ
そこではみな窓や扉を大きく開いている
ほら、電話も繋がらず
理由を説明することも、率直な答えを出すこともできない
I guess I believe in altered consciousness.Everyone there has their windows and doors wide open.You see, the phone won't work, I can't explain why, I can't give you a straight answer.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?