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🧹掃除をしよう🧹working🧹




カスハラ​(カスタマーハラスメント)」と​いう​言葉を​最近​耳に​したと​いう​人も​多いかもしれません。​お客様に​よって​行われる​悪質な​迷惑行為や​クレームの​ことで、​接客業に​おける​大きな​問題と​なっています。​産業別労働組合である​UAゼンセンが​接客対応を​する​従業員を​対象に​行った​アンケートに​よると、​7割の​人が​お客様からの​迷惑行為を​経験している​ことが​わかりました。

Mezamashi TV Anime ``Power harassment through Kamito Rope's sentences. For example, if you add 。..
at the end of a sentence, it creates pressure.''


From... (lol)



Many of you may have heard the term "customer harassment" recently. In the hospitality industry, malicious acts and complaints from customers are a major problem. According to a survey conducted by industry union UA ​​Zensen of employees who interact with customers, 70% said they had experienced harassment from customers. I understand what you are going through.

リスナーはARTISTを全力で応援📣しよう✨✨✨


SNSを見るのは程々にします(笑)

I try to check SNS from time to time.

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