【和訳】Mars - Alexander 23

https://youtu.be/4W21mLqOPb0


Na na na na na
I tried to give you the world but you wanted Mars too
僕は君に世界をあげようとしたけど、君は火星さえ欲しがった

No one who I could've been was good enough for you
僕は君にとって十分な人になれなかった

You say "I love you" but you don't believe it
君は「愛してる」って言うけれど君はそれを確信してないよね

You say "I love you" but you don't mean shit
君は「愛してる」って言うけれどそこには何の意味もこもってない

I tried to give you the world but you wanted Mars too
僕は君に世界をあげようとしたけど、君は火星さえ欲しがった

You wanted Mars
君は火星を欲しがった


Na na na na na

You wanted Mars
君は火星を欲しがった


when your brown eyes open up to someone new
君の茶色い瞳が他の誰かに開くとき

I hope it's everything I wasn't looking back at you
僕が君を振り返らない事を切に願ってる

I don't hate you, I just hoped that you were mine to lose
君のがことが嫌いなわけじゃないけど、ただ君を失う事が嫌なんだ

And I fuck it up forever
そんな事全部どうだっていいんだ。この先何が起きたって。



But when it's too late at night and I'm running through 
でも夜中にふと君の頭に僕がよぎる時

Wondering if I could have been your very best mistake
君にとって人生最大の間違いになれたらな

You don't love me you just love when other people say
君は僕を愛してるんじゃなくて

"Oh my god, they're cute together"
「お似合いの2人ね」って言われるのが好きだったんだよね



I tried to give you the world but you wanted Mars too
僕は君に世界をあげようとしたけど、君は火星さえ欲しがった

No one who I could've been was good enough for you
僕は君にとって十分な人になれなかった

You say "I love you" but you don't believe it
君は「愛してる」って言うけれど君はそれを確信してないよね

You say "I love you" but you don't mean shit
君は「愛してる」って言うけれどそこには何の意味もこもってない

I tried to give you the world but you wanted Mars too
僕は君に世界をあげようとしたけど、君は火星さえ欲しがった

You wanted Mars
君は火星を欲しがった

Na na na na na

You wanted Mars
君はないものねだりだ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?