見出し画像

ミャンマー抵抗歌 トゥエー・ティッサ

သွေးသစ္စာ 血の誓い

အရေးကြီးပြီ ညီနောင်အပေါင်းတို့
一大事だ 同胞たちよ
သွေးစည်းကာ ညီစေညီကြစို့
心をひとつに 団結しよう
ငါတို့ရဲ့ သမိုင်းတစ်ခေတ်ကို
俺たちは 歴史を
ငါတို့သွေးနဲ့ ရေးခဲ့သည်
俺たちの血で 築いてきた
သွေးသစ္စာလည်း ပြုခဲ့ပြီ
血の誓いを 捧げてきた

အရေးကြီးပြီ ညီနောင်အပေါင်းတို့
一大事だ 同胞たちよ
သွေးစည်းကာ ညီစေညီကြစို့
心をひとつに 団結しよう
ငါတို့ရဲ့ သမိုင်းတစ်ခေတ်ကို
俺たちは 歴史を
ငါတို့သွေးနဲ့ ရေးခဲ့သည်
俺たちの血で 築いてきた
သွေးသစ္စာလည်း ပြုခဲ့ပြီ
血の誓いを 捧げてきた

နိုင်ငံတော် အတွက်ဆို အသက်ကိုလည်း ဘာမထီ
国のためならば 命も惜しまない
သေပါစေ ခွပ်ဒေါင်းသွေးဟေ့ ရဲရဲရှေ့ကိုချီ
死も厭わない 闘う孔雀の血筋だ 勇敢に進もう

နိုင်ငံတော် အတွက်ဆို အသက်ကိုလည်း ဘာမထီ
国のためならば 命も惜しまない
သေပါစေ ခွပ်ဒေါင်းသွေးဟေ့ ရဲရဲရှေ့ကိုချီ
死も厭わない 闘う孔雀の血筋だ 勇敢に進もう

လွတ်လပ်ခွင့်နဲ့ ငြိမ်းချမ်းရေး အတွက်ရည်
自由と平和のため これは
အဆုံးသတ်တိုက်ပွဲ ငါတို့နွှဲရမည်
俺たちの 最後の闘いだ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?