見出し画像

日本語編

今日は家族4人でディズニーランドに行ってきました。最後にディスニーランドへ行ったのは息子を妊娠中の頃だったので知らないアトラクションがたくさん増えてました。初めてアプリで抽選をし「ミッキーのマジカルミュージックワールド」というショーを見ることができました。子供たちも大喜びでもう一回みたい!と言ってました。

英語編

Today, my family of four went to Tokyo Disneyland. The last time I went to Disneyland was when I was pregnant with my son, so there were many more attractions I didn't know about. For the first time, I was able to use the app to draw lots and see the show named "Mickey's Magical Music World". Both of my kids loved it and said, "I want to see again right now!"

単語

draw lots:クジを引く

アプリでショーの抽選に応募しました
二階席でしたがよく見えました!


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?