見出し画像

【Disney】You'll Be in My Heart~ぼくがそばにいる~


You'll Be in My Heart

~ぼくがそばにいる~



Come stop your crying
It will be alright

泣かないで
きっとなんとかなる


Just take my hand
And hold it tight

僕の手をとって
しっかり 掴まっていて


I will protect you
From all around you

きみを 守る
すべてのものから


I will be here
Don't you cry

僕が そばにいる
諦めないで


For one so small
You seem so strong

そんなに強くはない
それでも、闘ってる


My arms will hold you
Keep you safe and warm

ぼくがいるよ 
安心して、ぼくを頼って


This bond between us
Can't be broken

ぼくらの絆は
絶対に 壊れない


I will be here
Don't you cry

ここにいる
前を向こう


Cause you'll be in my heart
Yes, you'll be in my heart

いつだって、きみを想ってる
安心して
いつだって、心は、いっしょだ


From this day on
Now and forever more

今までも
この先の未来も、ずっと

You'll be in my heart
No matter what they say

僕がいるよ。
彼らの言うことなんて気にするな


You'll be here in my heart
Always

きみは、ひとりじゃない
いつだってね


Why can't they understand the way we feel
They just don't trust what they can't explain

なぜ彼らは 
ぼくらの想いを
分かってくれないのだと思う?

知らないものを、学ぶ気がないだけさ。


I know we're different, but deep inside us
We're not that different at all

ぼくにはわかる。
ぼくらの違いがね。

見た目なんかじゃなく
心の奥深く、魂のこと。

ほんとうはね
おなじ、ヒトなのにね。


And you'll be in my heart
Yes you'll be in my heart

ぼくが いるよ
そう、いつだって きみを想ってる


From this day on
Now and forever more

今までだって
この先の 未来も、ずっと


Don't listen to them
'Cause what do they know

彼らのいうことに 耳を貸さないで
彼らには、わからないのだから


We need each other, to have, to hold
They'll see in time, I know

ぼくらは、与えあってる。
支え合っているんだ。
彼らも、そのうちにわかるさ。たぶんね。


When destiny calls you, you must be strong
I may no with you
But you've got to hold on


運命がきみを手招くときには
立ち向かおう

仮に、ぼくがいなくても
それでも、きみは、前を向いて進め


They'll see in time, I know
We'll show them together

彼らにも
そのうちに理解できるときがくる
見せてやろう



I'll be there from this day on
Now and forever more

いまも。これまでも。
いつだって、ずっとね。


You'll be in my heart
No matter what they say (I'll be with you)

きみを信じてる。
彼らが何と言おうとも(そばにいるよ)


You'll be here in my heart (I'll be there)
Always

きみのそばにいる(ぼくがいるよ)
いつだって


Always I'll be with you
I'll be there for you always
Always and always

どんなときも、僕らは共にある
きみのために、いつも
いつだって一緒だ。


Just look over your shoulder
Just look over your shoulder
Just look over your shoulder

振り返るな
後ろを見ちゃだめだ
未来へ向かおう


I'll be there
Always

ぼくを思いだして。
どんなときも。共にいる。






坂本昌行ver.
日本語吹替版の劇中歌
You'll Be in My Heart】


関智一ver
You'll Be in My Heart】


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?