見出し画像

Meeting and Parting 出会いと別れ

Meeting and Parting

Life is full of meeting and parting
Sometimes we smile, sometimes we cry
But every encounter and farewell has a meaning
We just need to find it in our hearts

Meeting is a chance to create something new
A new friendship, a new love, a new value
We can learn from each other and grow together
We can share our joys and sorrows

Parting is a way to move forward
A new challenge, a new opportunity, a new future
We can appreciate what we had and let go
We can cherish our memories and hopes

Meeting and parting make us who we are
They give us depth and charm as human beings
We can reflect on ourselves and be grateful
We can embrace our feelings and be brave

人生は出会いと別れに満ちている
時には私たちは笑い、時には泣く
でも出会いも別れも全て意味がある
私たちは心の中でそれを見つければいいのです

出会いは新しいものを生み出すチャンス
新しい友情、新しい愛、新しい価値観
私たちはお互いから学び、一緒に成長することができます
喜びも悲しみも分かち合える

別れは前に進むための手段
新たな挑戦、新たな機会、新たな未来
私たちは持っていたものに感謝し、手放すことができます
私たちは思い出と希望を大切にできる

出会いと別れが私たちを作る
人間としての深みや魅力を与えてくれる
私たちは自分自身を振り返り、感謝することができる
私たちは自分の感情を受け入れて勇敢になることができる






この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?