So over you - Charli XCX(意訳)

I'm so over you
あなたのこと忘れちゃったよ
Tell me, baby, are you over me?
教えて、あなたも私を忘れちゃった?
I'm so over you
あなたのこと忘れちゃったよ
Tell me, baby, will you ever regret me?
教えて、私のこと後悔しない?

Just a little girl on the TV screen
TVの画面の前の小さな女の子みたい
Stuck inside a silver cage
銀のケージに入れられて
Body tangled up in chains
身体を鎖で縛られている
I'm looking for the light in the misery
不幸の中の光を探している
All this love is doomed to pain
この愛は全部痛みの中に終わって
Everyday, I feel the same
毎日同じように感じてる

My tears, they cried like a waterfall in the light
私の涙は、光の中の滝みたいに流れ落ちる
My roses don't bloom since you left me blue
私の薔薇はあなたがいなくなってから咲かなくなった
You've got to stop
止めてよ
Tryna mess around with my heart
心をめちゃくちゃにしないで
It's true, I'm through, babe with you
本当だよ、終わったんだ、あなたとは

I'm so over you
あなたのこと忘れちゃったよ
Tell me, baby, are you over me?
教えて、あなたも私のこと忘れちゃった?
I'm so over you
あなたのこと忘れちゃったよ
Tell me, baby, will you ever regret me?
教えて、あなたは私のこと後悔しない?
I'm so over you
あなたのこと忘れちゃったよ
Tell me, baby, are you over me?
教えて、あなたも私のこと忘れちゃった?
I'm so over you
あなたのこと忘れちゃったよ
I promise, baby, that you will never forget me
約束して、私のこと絶対に後悔しないって

Tryna fly away, tryna spread my wings
翼を広げて、遠くに飛んでいきたい
Soaring like a golden bird
金の鳥みたいに高く舞い上がって
Blocking out the things I heard
話は全て遮断して
97 girls on your cameraphone
97人の女の子と連絡とってるんでしょ
Secrets kinda suck to burn
なんて最悪な秘密なの
Wish I coulda heard it from you first (ha ha ha ha)
どうせならあなたの口から最初に聞きたかったよ

My tears, they cried like a waterfall in the light
私の涙は、光の中の滝みたいに流れ落ちる
My roses don't bloom since you left me blue
私の薔薇はあなたがいなくなってから咲かなくなった
You've got to stop
止めてよ
Tryna mess around with my heart
心をめちゃくちゃにしないで
It's true, I'm through, babe with you
本当だよ、終わったんだ、あなたとは

I'm so over you
あなたのこと忘れちゃったよ
Tell me, baby, are you over me?
教えて、あなたも私のこと忘れちゃった?
I'm so over you
あなたのこと忘れちゃったよ
Tell me, baby, will you ever regret me?
教えて、あなたは私のこと後悔しない?
I'm so over you
あなたのこと忘れちゃったよ
Tell me, baby, are you over me?
教えて、あなたも私のこと忘れちゃった?
I'm so over you
あなたのこと忘れちゃったよ
I promise, baby, that you will never forget me
約束して、私のこと絶対に後悔しないって

Saw you at the party with everybody
あなたがみんなとパーティにいるところを見かけた
You look so lonely when you're on your own
一人きりでいるととても寂しそうだった
I know we both remember hanging together
二人とも一緒に出かけたときを思い出しているんだね
We were so happy
私たちは幸せだった
Now we're moving on
今はもう忘れなきゃ

I'm so over you
あなたのこと忘れちゃったよ
Tell me, baby, are you over me?
教えて、あなたも俺のこと忘れちゃった?
I'm so over you
あなたのこと忘れちゃったよ
Tell me, baby, will you ever regret me?
教えて、あなたは私のこと後悔しない?
I'm so over you
あなたのこと忘れちゃったよ
Tell me, baby, are you over me?
教えて、あなたも私のこと忘れちゃった?
I'm so over you
あなたのこと忘れちゃったよ
I promise, baby, that you will never forget me
約束して、私のこと絶対に後悔しないって

Saw you at the party with everybody
あなたがみんなとパーティにいるところを見かけた
You look so lonely when you're on your own
一人きりでいるとき、とても寂しそうだった

https://youtu.be/phC03-oxDCQ


サポートされると泣いて喜びます