見出し画像

日記 #5

今日はチートデイとのことでマクドとモスバーガーの月見を食べた。
やってしまった感は強いがまあこんな日があってもいいかなと思っています。
そして美容室を予約する日を間違えていていけなかった。
とてもショックでした。
そしてジムに行って、今日は胸トレをしました。
ベンチプレスが70kgからここ一年くらい伸びていないので、
改善する必要があると考えています。
そして家に帰ってきて、英語の勉強をしました。
今日も充実した休日を送ることができました。
明日からまた仕事が始まりますが、頑張りたいと思います。
ではまた明日。

I ate mcdonalds and mosburger.
I feel like I've done it but I think Is it okay to have a day like this.
and I misstated to book day for hair salon.
I felt very shocked
and I went to gym. I did chest training 
My bench press hasn't improved from 70kg in about a year, so
I need to improve something.
after that I got back home, I studied English
I could spend great day
I'll start my work tomorrow but I'll do my best.
see you tomorrow.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?