見出し画像

日記 #4

今日は休みで、イオンに行って、おしゃれなカフェで昼食を食べました。
雰囲気良くてまた行きたいと思いました。
最近はアメカジファッションに興味が出てきて何かいい商品がないかと探しましたが、特にいいものがなく帰りました。
そして、家に帰ってから英会話と英語の勉強をして、ジムに行って温泉に行って今日のタスクは終了となります。
そして本日は朝に留学のエージェントと会話をし、留学についての内容を詰めました。
オーストラリアのブリスベンに4月から行くことを決めました。
不安も多くありますが、楽しみの方がでかいです。
オーストラリアでの生活の様子もこのNOTEに更新していければいいと考えています。
楽しみすぎて早く行きたいのと同時に、英語力をもっとスキルアップしないといけないので、大変です。
今日も良い1日でした。
また明日。

today was day off.
I went to ion mall and I ate lunch in gouges caffe.
I wanna try to go there.
recently I'm interested in American casual fashion.
I was looking for some good item in many store, but I couldn't find especially better things.
That's why I got to back home.
and I took meeting with agent.
I decided to go to brisbane in Australia from April.
Although there are many concerns but its more fun.
I think it would be a good idea to update this note about my life in Australia.
It's tough because I'm so excited and want to go as soon as possible, but at the same time I have to improve my English skills even more.
I felt good day
see you tomorrow.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?