【和訳】Clean Bandit - Symphony

[Verse 1]

• I’ve been hearin’ symphonies
• 今まで交響曲を聞いてきた
• Before, all I heard was silence
• それ以前は、ただ静寂だけだった
• A rhapsody for you and me
• あなたと私のためのラプソディ
• And every melody is timeless
• すべてのメロディーが永遠である
• Life was stringin’ me along
• 人生は私を引きずっていた
• Then you came and you cut me loose
• そこにあなたが現れて、私を解放してくれた
• Was solo, singin’ on my own
• 一人で歌っていた
• Now I can’t find the key without you
• 今ではあなたがいないとキーが見つからない

[Pre-Chorus]

• And now your song is on repeat
• そして今、あなたの歌が繰り返されている
• And I’m dancin’ on to your heartbeat
• あなたの心拍に合わせて踊っている
• And when you’re gone, I feel incomplete
• あなたがいないと、私は不完全に感じる
• So if you want the truth
• だからもし真実を知りたいなら

[Chorus]

• I just wanna be part of your symphony
• 私はただあなたの交響曲の一部になりたい
• Will you hold me tight and not let go?
• 私をしっかり抱きしめて離さないでくれる?
• Symphony
• 交響曲
• Like a love song on the radio
• ラジオで流れるラブソングのように
• Will you hold me tight and not let go?
• 私をしっかり抱きしめて離さないでくれる?

[Verse 2]

• I’m sorry if it’s all too much (Oh)
• すべてが多すぎるならごめんね
• Every day you’re here, I’m healin’ (Oh)
• あなたがここにいるだけで、毎日私は癒される
• And I was runnin’ outta luck (Oh)
• 私は運に見放されていた
• I never thought I’d find this feelin’ (Oh)
• こんな気持ちを見つけるなんて思わなかった
• ‘Cause I’ve been hearin’ symphonies
• なぜなら、交響曲を聞いてきたから
• Before, all I heard was silence (Oh)
• それ以前はただ静寂だけだった
• A rhapsody for you and me (A rhapsody for you and me)
• あなたと私のためのラプソディ
• And every melody is timeless
• すべてのメロディーが永遠である

[Pre-Chorus]

• And now your song is on repeat
• そして今、あなたの歌が繰り返されている
• And I’m dancin’ on to your heartbeat
• あなたの心拍に合わせて踊っている
• And when you’re gone, I feel incomplete
• あなたがいないと、私は不完全に感じる
• So if you want the truth
• だからもし真実を知りたいなら

[Chorus]

• I just wanna be part of your symphony
• 私はただあなたの交響曲の一部になりたい
• Will you hold me tight and not let go?
• 私をしっかり抱きしめて離さないでくれる?
• Symphony
• 交響曲
• Like a love song on the radio
• ラジオで流れるラブソングのように
• Will you hold me tight and not let go?
• 私をしっかり抱きしめて離さないでくれる?

[Interlude]

• Ah, ah, ah, ah-ah-ah, ah, ah, ah
• (インタールードの一部)

[Pre-Chorus]

• And now your song is on repeat
• そして今、あなたの歌が繰り返されている
• And I’m dancin’ on to your heartbeat
• あなたの心拍に合わせて踊っている
• And when you’re gone, I feel incomplete
• あなたがいないと、私は不完全に感じる
• So if you want the truth (Oh)
• だからもし真実を知りたいなら

[Chorus]

• I just wanna be part of your symphony
• 私はただあなたの交響曲の一部になりたい
• Will you hold me tight and not let go?
• 私をしっかり抱きしめて離さないでくれる?
• Symphony (Ooh)
• 交響曲
• Like a love song on the radio (Oh)
• ラジオで流れるラブソングのように
• Symphony
• 交響曲
• Will you hold me tight and not let go?
• 私をしっかり抱きしめて離さないでくれる?
• Symphony
• 交響曲
• Like a love song on the radio
• ラジオで流れるラブソングのように
• Will you hold me tight and not let go?
• 私をしっかり抱きしめて離さないでくれる?

 

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?