見出し画像

When the Moon's Reaching out the stars

singer 川村ゆみ
lyrics 田中怜子 
composer 目黒将司

I've never felt like so miserable
こんなに惨めな気持ちになったのは初めてだわ

I've never felt like thinking this will last forever
永遠に一緒に居れるって期待はしてないけど

Baby stay with me
それでも私のそばにいて


you gotta tell now, your love came all over me
今言ってよ、あなたの愛で私を満たしてよ

I never felt like so different now
こんな気持ち初めてだわ

It doesn't seem like we've been far apart turn me so jealous
私たちは遠く離れてなんてないから嫉妬なんかしないわ

My life'll turn out
何とかなるわよね?

it doesn't seem like it could be last for my life
これが終わりなんかじゃないよね?

When stars're smiling at moon
星が月に微笑んだら

wonder how they look in your eyes
あなたの目にはどう映ってるのかな

just dialing your number
あなたの電話番号にかけようとしたけど


failing to press the last two
最後の2つが押せないの


blame the heart
この心を責めるの

when the moon's reaching starts
月が昇り始める頃


if you hold me tight
私を抱きしめてくれるかな?

feeling heart beat so close
鼓動を近くで感じるんだ

will this last long?
こんなことがずっと続くかな?


My life'll turn out to move on like that
こんな感じに人生は過ぎていくの

Just give me something that proves you're not fooling
他の女に騙されてないっていう証拠をだしてよ

Just give me
早く頂戴

You gotta tell me your love came all over me
あなたの愛を全身で感じられるものを


My life turn out to be so cruel
私はひどい女かもしれない

Just give me something that proves you're not fooling
それでも私が馬鹿じゃないってわかるものを頂戴

If this is so real
もし本当なら


So just tell me your love came all over me
あなたの愛を、全部私にあげるって言ってよ


When stars're smiling at moon
星が月に微笑んだら


wonder how they look in your eyes
あなたの目にはどう映ってるのかな

If I could ever tell you that
もしこの気持ちを伝えたら

wouldn't I feel so weak?
めんどくさい女って思うよね?

pray in the heart
心の中では祈ってるの

when the moon's reaching starts
月が昇り始めても


you won't leave me again!
あなたは私から離れないでって!

if I could ever tell you that
you wouldn't leave me
そんな風に言えたらいいのにな


When stars're smiling at moon
星が月に微笑んだら


wonder how they look in your eyes
あなたの目にはどう映ってるのかな

now I need that smile so close!
いま必要なのは近くであなたが笑ってくれることだけ

can't help thinking of you
あなたのことだけを考えていれるように

up in the sky seeing the moon's reaching starts
月が昇り始める空を見上げながら

if you hold me tight
抱きしめてくれたら

feeling heart beat so close
 鼓動を近くで感じるんだ


will this last long?
こんなことがずっと続くかな?

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?