見出し画像

SNOW FLAKES full ver

singer 平田志穂子
lyrics Benjamin Franklin 
composer 目黒将司

snowflakes falling on your face
キミの顔に降る雪の結晶

a cold wind blows away
冷たい風が

the laughter from this treasured place
この大切な場所で笑いあったことを
吹き飛ばしてしまうんだ

but in our memories it stays
でも俺たちの記憶に残るんだ

this is where we say farewell
この場所に別れを告げないとな

and the wind it feels a little colder now
少し…風が冷たく感じるな

here time's run out like a spell
ここでの楽しい時間は一瞬だった

but laughter's our vow
あの笑顔を守るって約束したんだ

this is where we saw it through
俺たちが過ごしてきた場所

thick and thin - this friendship it was built to last
何があっても、この築いた友情がいつまで続くように

here we swore that we'd be true
ここで俺たちは真実を求めることを誓ったんだ

to bonds that were forged in our past
この絆があの過去によって成ったものだから


snowflakes blowing and the view's
雪の欠片が吹き付けてきて

obscured by history
歴史によって隠されて

I still remember it with you
でもキミといたことは覚えてる

like I'm stuck in mixed realities
それは現実がぐちゃぐちゃになったみたいだった


this is where we said goodbye
ここは別れを告げた場所

and I'm stronger for the time I shared with you
それでもキミと過ごした時間が俺を強くする

it helps me hold my head up high
だから俺は顔を上げていられるんだ

in my heart I'm with you
キミと心が繋がってるから


this is where the snow falls now
今、雪が降っていて

cold and hard, and yet it melts upon my brow
冷たく厳しいけど、心に積もった雪は溶けていく

something keeps me warm inside
心を暖める何かが確かにあるんだ

some dream keeps me going through the night
夢が俺を包んでくれるんだ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?