見出し画像

Reborn

If you don't notice me
もし君が私を見つけてくれなくて
If you don't like me
もし君が私を好きじゃなくて
If you hate me
もし私を嫌いで
If you love another girl
もし私以外の人を好きでも
(I dont care any more )
私はもうあなたを気にしない

I will wear fancy clothes
私は服を着て
I can smile for myself
私のために笑って
I can be myself
私は私になれる
I can love myself
私は私を好きになれる

I'm not a lonely.
私は孤独じゃない
I have my own name,
名前だってあるし、
I can not smile for you,
But for my friends and family
私は''あなた''じゃない、友達のために、家族のために笑える

I have my own existence,
私には''私''ってものがある
And shape and color.
形だって色だって
meanings and places are all decided
意味もあるし、場所もみんな決まってる
Now I will not look behind
もう後ろを見ない
Never again ..
Won't follow your shadow either..
もう二度と、''あなた''の影を追わない

If you don't notice me
もし君が私を見つけてくれなくて
If you don't like me
もし君が私を好きじゃなくて
If you hate me
もし私を嫌いで
If you love another girl
もし私以外の人を好きでも
(I dont care any more )
私はもうあなたを気にしない