見出し画像

♫ Just the way you are - Bruno Mars


Bruno Mars の『Just the way you are』。


《歌詞(意訳)》

Oh, her eyes, her eyes
Make the stars look like they're not shinin'
Her hair, her hair
Falls perfectly without her trying
She's so beautiful
And I tell her every day

彼女の瞳は、まるで星が輝いていないように見えるくらい輝いている
彼女の髪は、なにもしなくても完璧に流れている
彼女は本当に美しい
それを毎日、彼女に言っているんだ

Yeah, I know, I know
When I compliment her she won't believe me
And it's so, it's so
Sad to think that she don't see what I see
But every time she asks me, "Do I look okay?"
I say

ぼくが褒めても、彼女は信じてくれないって知っている
彼女には、ぼくが見ているものが見えていないと思うと
それってすごく悲しいな
だけど君が「どう?かわいい?」って聞いてくる度にぼくは言うんだ

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing just the way you are
And when you smile
The whole world stops and stares for a while
Cause, girl, you're amazing just the way you are

ぼくが君の顔を見るとき
変えたいところなんてなにもないんだ
だって君はそのまんま素晴らしいんだ
それに君が笑うと
世界が止まってしばらく君を見つめるんだよ
だって君はそのまんまで素晴らしいんだ


Her lips, her lips
I could kiss them all day if she'd let me
Her laugh, her laugh
She hates but I think it's so sexy
She's so beautiful, and I tell her every day

彼女の唇は、彼女が許してくれるなら1日中キスしていられる
彼女の笑いは、彼女自身はきらいだって言うけどぼくはセクシーだと思っている
彼女は本当に美しいんだ、だから毎日彼女に言っているんだ

Oh you know, you know, you know
I'd never ask you to change
If perfect's what you're searching for
Then just stay the same
So don't even bother asking if you look okay
You know I'll say

君は知っているはずだよね
ぼくが君に変わってほしいなんて言うことがないこと
もし完璧を探しているんだとしたら
そのままでいてくれたらいいんだよ
だから君がどんな風に見えるかなんて悩むことなんてないんだ
ぼくが言うことわかるよね

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing just the way you are
And when you smile
The whole world stops and stares for a while
Cause, girl, you're amazing just the way you are

ぼくが君の顔を見るとき
変えたいところなんてなにもないんだ
だって君はそのまんま素晴らしいんだ
それに君が笑うと
世界が止まってしばらく君を見つめるんだよ
だって君はそのまんまで素晴らしいんだ


The way you are
The way you are
Girl, you're amazing just the way you are

そのままの君で、
そのまんまの君で素晴らしいんだ

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing just the way you are
And when you smile
The whole world stops and stares for a while
Cause, girl, you're amazing just the way you are, yeah

ぼくが君の顔を見るとき
変えたいところなんてなにもないんだ
だって君はそのまんま素晴らしいんだ
それに君が笑うと
世界が止まってしばらく君を見つめるんだよ
だって君はそのまんまで素晴らしいんだ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?