見出し画像

使徒的・預言的啓示「皆さんの人生に対する神の完全な計画を現わす方法!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利に満ちた聖徒の皆様!

韓国のWLI に私が教えに行った時、私のために祈ってくださった全ての方々に、心から感謝したいと思います。
韓国では、サタンの力から どのようにして解放されるのかを教えてきました。

イエスはヨハネ10:10において、「盗人が来るのは、ただ盗んだり、殺したり、滅ぼしたりするだけのためです。わたしが来たのは、羊がいのちを得、またそれを豊かに持つためです」と教えました。
私たちがサタンの様々な計画に打ち勝つにしたがって、私たちは自分の良い羊飼いとして、イエスが導いてくださる豊かないのちを経験することができます!

そこで、私たち個々人の人生に対する神の完全な計画に、どのようにして入ればよいのでしょうか?

私たちが助かる4つのポイントです。

1. 私たちは神の国を まず第一に求めなければなりません(マタイ6:33)
- 神の国は、王イエスのみこころが成される場所です。
- 天におられる神のみこころは、神に願い求めることによって、私たちの人生に成すことができます (マタイ6:10).
- 神が私たちと いつも共におられるので、私たちは神が成さりたいこと、語りたいこと、また祈りたいことを求めなければなりません。

2. 神の計画はすでに、 あらかじめ備えられています(エペソ2:10)
- 神は天と地を創造される前に、私たちを造られました。
- 神は私たちの人生にも計画をお立てになり、私たちは自分の人生に対する神の完全な計画を選び取ることができます。
- 神は計画を持っておられます。サタンも計画を持っています。ですから、私たちはどの計画に聞き従うかを選ばなければなりません。

3. 私たちが神に聞くことを選ぶ時にのみ、私たちは神の完全な計画を行なうことができます(ヨハネ5:19)
- イエスは、ご自分からは何事も行うことができないと言われました。
- イエスは父がしておられることをご自分が見た、あるいはご自分が見ておられることだけを行ないました。これが啓示です。
- イエスはご自分がお聞きなった、父がお語りになっていることだけを語られました。イエスは ご自分のことばを律しました。
- イエスは毎日、そして一日中、聖霊と共に動かれました。

4. 私たちの良い羊飼いであるイエスは、私たちを豊かな いのちに導きたいと願っておられます。
- この「いのち」は、神が私たちのために備えてくださるという人生です。イエスは、人生における成功を私たちに与えます。
- イエスは私たちを、ご自身の声によって導いてくださいます (ヨハネ10:3,16)。神の声は、夢と幻です (使徒2:17-18).
- イエスからの啓示は私たちに、創造主である神の御霊によって導かれる 預言的ライフスタイルを生きるようにさせます!


この季節において私たちの人生に対する神の計画の啓示を受け、そして立ち上がって、神の完全な みこころを歩もうではありませんか。
立ち上がる時です!

イエスとその御国のために立ち上がるために!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-How to manifest the perfect plan of God for your life!

Dear victorious saints!

I want to thank everyone who prayed for me as I went to teach at WLI Korea.
I taught on how to be delivered from Satans power.

Jesus told us in John 10:10, “The thief (satan, demons, territorial spirits) comes to steal, kill and to destroy, but I have come that they might have life and have it more abundantly.”
As we overcome the plans of Satan, we can experience abundant life that Jesus leads us into as our Good Shepherd!

So how do move into the perfect plan of God for our individual lives?

Here are four points that will help us.

1. We must first seek the Kingdom of God (Mt.6:33).
- The Kingdom of God is the place where the will of King Jesus is done.
- The will of God in heaven can be done in our lives by asking Him (Mt.6:10).
- Because God is with us always, we must seek what He wants to do, say and pray.

2. The plan of God is already prepared in advance (Eph.2:10).
- God created us before He made the heavens and the earth.
- God also planned our lives, and we can choose His perfect plan for us.
- God has a plan. Satan has a plan. So we must choose which plan we will listen to.

3. We can only do the perfect will of God, when we choose to listen to God (John 5:19).
- Jesus said that He could not do anything on His own.
- Jesus only did what He saw or what He sees the Father do. This is revelation.
- Jesus only said what He heard the Father say. Jesus controlled His words.
- Jesus moved with the Holy Spirit everyday and all day.

4. Jesus as our Good Shepherd wants to lead us into the abundant life.
- This life is where God provides for us. Jesus gives us success in life.
- Jesus leads us by His voice (John 10:3,16). The voice of God are dreams and visions (Acts 2:17-18).
- Revelation from Jesus causes us to live a prophetic lifestyle, that is led by the Spirit of God the Creator!

Let us in this season receive revelation of the plan of God for our lives and then stand up and walk out the perfect will of God.
It is time to STAND UP!

Standing up for Jesus and His Kingdom!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?