見出し画像

使徒的・預言的啓示「神のために場所を作る」ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利に満ちた聖徒の皆様!

 私たちはイエスが、私たちのために流してくださったその血を主に感謝する季節にいます。

イエスの血潮は、私たちの人生を完全に変える力を持っています。イエスの血潮のゆえに、私たちは神の臨在を経験することができます。イエスの血潮は、神の臨在への戸口なのです。

私たちの心に主がご自身の力を現わすために場所を作らなければなりません。

以下が

「神のために場所を作る3つの方法」

です。

1. 私たちはイエスの血潮を適用しなければなりません(ヘブル11:28)。

- 私たちはこのことを、ご自身の血潮で私たちを覆うようにと主に願い求めることによって行います。

- 私たちは主に、私たちをきよめてくださるよう願います。

- 私たちの心から、あらゆる暗闇を取り除いてくださるよう願います。

2. 私たちは次にイエスに入ってくださるよう扉を開かなければなりません(黙3:20)。

- きよめはまだ、イエスの臨在ではありません。

- 罪の赦しは、私たちのうちに神の臨在の回復に導きます。

- 私たちは、私たちの心に神が語っておられることを聞くことによって扉を開きます。


3. 私たちは神の聖さで満たされるまで待ちます(ヘブル10:19)。

- 神は聖であられます。最も聖い場所は、聖であるのです!

- 私たちが神を経験するにつれ、私たちは自分の心の中で「聖なるかな、聖なるかな」と叫びます。

- 私たちが聖い神に満たされるにしたがい、私たちはもっともっと静かになり、私たちは主にすべてを明け渡します!

すべては聖なる神のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation- How to make room for God


Dear victorious saints!

We are now in the season of thanking Jesus for His blood that He shed for us.

The blood of Jesus has power to completely change our lives. We can experience the presence of God because of the precious blood of Jesus. The blood of Jesus is the doorway into the presence of God.

We must make room for the Lord to reveal His power in our hearts.

Here are 3 ways to make room for God.

1. We must apply the blood of Jesus (Hebrews 11:28)
- We do this by asking the Lord to cover us with His blood.
- We ask the Lord to cleanse us.
- We ask the Lord to remove every darkness from our hearts.

2. We must now open the door to let Jesus in. ( Rev. 3:20)
- The cleansing is still not the presence of Jesus
- Forgiveness of sins leads to restoration of the presence of God in us.
- We open the door by choosing to listen to God in our hearts.

3. We wait until we are filled with the Holiness of God ( Heb. 10:19)
- God is Holy. The Most Holy Place is Holy!
- As we experience God, we cry, “ Holy, Holy, Holy” in our hearts.
- As we are filled with God who is Holy, we become more and more quiet and we surrender all to Him!

All for God who is Holy!
apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?