見出し画像

使徒的・預言的啓示「悪、呪いやゴリヤテの霊に打ち勝つ4つの方法!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利に満ちた聖徒の皆様!

主は、私たちの羊飼いです!

イエスは詩篇23篇において、私たちが生き返り、そして聖霊に満たされた後に何が起きるのかを私たちに明らかにされています。
信者が勝利を得、また神の良さを見るために通っていくステップを説明したいと思います。

以下が週ごとの教えの中で、「すでに教えてきた3つのポイント」です。

1. 主は、ご自身のみことばと ご自身の臨在で私たちを養われます(詩23:1〜2)。
2. 主は、私たちのたましいを生き返らせます。「生き返る」とは、私たちの死んでいたクリスチャン人生が再び息を吹き返すことなのです! (詩23:3) 。
3. 私たちが勝利することができるよう、主は私たちに正しい生き方を日々示してくださいます(詩23:3)。

私たちが生き返った後、また私たちの羊飼いであるイエスに対する従順が回復した後、物事は変わっていきます!
今や私たちは、死、悪、私たちの敵、また悪い事柄に打ち勝つ準備ができているのです!

以下が、「打ち勝つために私たちが知らなければならない4つの事柄」です。

1. 止まらないように! (詩23:4)

- 私たちは通って行き、暗やみの場所に止まらないようにしなければなりません。
- イエスが共におられるので、私たちは今や暗やみの季節を通って行くことができます。光は暗やみの中で、明るく輝くのです。
- 病気、貧困、混乱、悲しみ、トラウマ、誘惑の暗やみの季節、またその他の悪い事態が私たちを襲って来るかも知れませんが、私たちは止まらないことを選びます!

2. 恐れないように(詩23:4)

- 恐れは、信仰の対極にあります! 信仰がなければ、神を喜ばすことは不可能なのです(ヘブル11:6)。
- 悪はこの地上で、また天の領域にも存在します。私たちは恐れないことを選ばなければなりません。
- 私たちは、なぜ恐れることなどないのでしょう? 私たちの羊飼いであられる主が、私たちとともにおられるからです。神は私たちを離れたり、また見捨てたりすることは決してありません。
- 私たちのうちにあるイエスの臨在に対する信仰は、私たちが信仰の宣言を解き放つにしたがって私たちを打ち勝つようにさせます!

3. 神の右の座に、キリストとともに皆さんの座に座りましょう(詩23:5; エペソ2:6)。

- 主は私たちの敵の前で、「食卓」を整えてくださいます!(新改訳第3版「食事をととのえ」) これこそが、「神の臨在」の食卓なのです!
- 私たちの敵の面前で捧げる感謝や賛美は、神の臨在を現わすようにさせます(詩22:3)。

4. 皆さんの油注ぎの油を受け取り、解き放ちましょう(詩23:5)

- 私たちが聖霊に満たされるにしたがい、私たちは聖霊の油を現わしていきます!
- 「油」とは、私たちのうちから出て来る聖霊の力であり、また私たちに感謝、賛美や預言的宣言を解き放つようにさせます!


この季節において立ち上がり、恐れの霊、様々な呪い、罪、誘惑、プライド、貧困、悪霊どもやサタンを打ち滅ぼしましょう!
ゴリヤテの霊を引き降ろしていく ダビデの世代が立ち上がる時です! 叫ぶ時です! 信仰を立ち上がらせましょう!

すべては勝利の叫びのために!
使徒 ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation-4 Ways to overcome evil, curses, and the spirit of Goliath!

Dear victorious saints!

The Lord is our Shepherd! Jesus shows us in Psalm 23 what happens after we are revived and filled with the Holy Spirit.
Here are the steps that a believer goes through to have victory and see the goodness of God.

Here are 3 things that we have already covered in these weekly teachings.

1. The Lord feeds us His Word and His Presence to us (Ps.23:1-2).
2. The Lord revives our soul. Revive means that our dead Christian life comes alive again!(Ps.23:3)
3.The Lord shows us the right way to live everyday so that we can have victory (Ps.23:3).

After we are revived and restored in obedience to Jesus our Shepherd, then things change!
Now we are ready to overcome death, evil, our enemies and bad things!

Here are 4 things we need to know to overcome.

1. Don’t Stop! (Ps.23:4)

- We must walk through ands not stop in the place of darkness.
-With Jesus we can now walk through a dark season. Light belongs to the darkness.
- Dark season of sickness, poverty, confusion, sadness, trauma, temptations and other bad situations can come to us, but we choose to not stop!

2. Don’t Fear (Ps.23:4)

- Fear is the opposite of faith! Without faith it is impossible to please God (Heb.11:6).
- Evil is in this earth and also in the heavenly realms. We must choose to not fear.
- Why should we not fear? Because the Lord our Shepherd is with us. God never leaves us nor forsakes us.
- Faith in the presence of Jesus in us causes us to overcome as we release our faith declarations!

3. Sit in your seat with Christ at the right hand of God (Ps.23:5; Eph.2:6)

- The Lord prepares a table before our enemies! This is the table of the Presence of God!
- Thanksgiving and praise before our enemies causes the presence of God to manifest (Ps.22:3).

4. Receive and release your anointing oil (Ps.23:5)

-As we become full of the Holy Spirit, we manifest the oil of the Holy Spirit!
- The oil is the power of the Holy Spirit that comes out of us and causes us to release thanksgiving, praise and prophetic declarations!

Let us in this season rise up and defeat the spirit of fear, curses, sin, temptations, pride, poverty, demons and Satan!
It is time for a generation of David to arise that will tear down the spirt of Goliath!
It is time to shout! Let faith arise!

All for the Shout of Victory!
apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?