見出し画像

使徒的・預言的啓示「千代にまで及ぶ祝福に移り入るには!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる幸せな聖徒の皆様!

出エジプト記20:5〜6は、「(あなたがたは偶像を) それらを拝んではならない。それらに仕えてはならない。あなたの神、主であるわたしは、ねたむ神、わたしを憎む者には、父の咎を子に報い、三代、四代にまで及ぼし、わたしを愛し、わたしの命令を守る者には、恵みを千代にまで施すからである」と書いています。 

 呪いと祝福の法律は、依然としてこの地上に働いています。王として神は、祝福が千代にまで下るのを見るために、その国民にご自身の命令を守って欲しいと願われています。

千代にまで及ぶ祝福に移り入るには 

1. 私たちは世代をまたがって下る祝福を見るために自由になるよう、うめいているということを知らなければなりません(2コリント5:1〜4)。

 - 私たちの体であるこの地上の幕屋にあっては、私たちは私たちや私たちの子供たちや孫たちのためにイエスが買い取ってくださったものを経験したいと願っています。

 - 信者として私たちは、神によって祝福されるように召されています。私たちがうめき、また神の祝福に預かるために重荷を持っているのは、このためです。

 - 私たちは神の国には いつも「もっと」何かがあるのだと知らなければなりません。私たちは世代にまたがって下る祝福を見るために、神に従わなければなりません。

2. 私たちは悪霊どもや呪いに対して扉を閉じることを選ばなければなりません(エペソ4:25〜32)。

 - 私たちは自分の怒りを処理しなければ私たちは自分の人生に扉を開いてしまいます。怒りやフラストレーションは、私たちを呪いの領域に移り入りさせることもあります。

 - 私たちが他の人々や自分自身に怒り続ければ続けるほど、私たちは自分を縛る悪霊どもの活動に満たされます。

 - 呪いや悪霊どもからの自由を見いだすためには、私たちは怒りを手放し、からだの中に歓迎した悪霊どもを追い出さなければなりません。私たちは全ての呪いを打ち砕かなければなりません!

3. 私たちは、私たちや私たちの子供たちや私たちの孫たちが自由にされるために召されているということを信じなければなりません(ガラテヤ5:13、ローマ8:19〜23)。

 - 世界は、「神の子どもたちの現われ」を見たいと待ち望み、うめいております。神の子どもたちが、家系に伝わって下ってくる全ての呪いを打ち砕いていくからです。

 - 私たちは信者になる前、サタンに、またサタンの呪いの王国に束縛されていましたが、しかし今や自由を持っています。私たちが全ての呪いを打ち砕きたければ、私たちは打ち砕く権利を持っています。

 - すべての信者は既に自由であり、どのような人生を生きるか選ぶ選択を持っています。その選択は祝福か呪いかなのです。私たちは選ぶことができます!

アクティベーション!

- 全ての呪いから自由にされるためにイエスが私たちのために代価を払ってくださったことを知り、信じましょう。

- この祝福の約束は私たちの子供たちや孫たちと、千代にさえ及ぶためにあります。

- この地上は残るということを覚えましょう。なぜなら、私たちはイエスが千年の間この地上に住むために戻って来られることを知っているからです!

- 400年から500年の範囲の計画を考えることによって、皆さんの未来の計画を立てましょう。皆さんが死んで天国に行く時、皆さんの祝福が止まるなどと、決して みなさないで下さい。

- 私たちが柔和のうちに歩むなら地上は私たちの相続物になり得ます(マタイ5:5)。皆さんの相続物が天国ではなく、この地上であるということを常に覚えましょう!

- この年のための祝福のサイクルに移り入るためには、私たちは従順に歩まなければなりません。イエスの血潮は私たちにサタンのわなから出るようにさせます。

すべては未来の世代のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-How to move into the 1000 generations blessing!

Dear happy saints!

Exodus 20:5,6 says, "You shall not bow down to them or worship them, for I am the Lord your God, am a jealous God, punishing the children for the sin of the parents to the third and fourth generation of those who hate me, but showing love to a thousand generations of those who love me and keep my commandments."

The law of curses and blessings are still operating on this earth. God as King is wanting His citizens to keep His commandments to see blessings go down to thousand generations.

 How to move into the 1000 generations blessing

1. We must know that we are groaning to be set free to see the generational blessings (2 Cor.5:1-4)
- In this earthly house, which is our body, we are wanting to experience what Jesus has purchased for us and for our children and our grandchildren.

- We as believers have been called to be blessed by God. This is why we are groaning and have a burden for the blessings of God.

- We must know that there is always more in the Kingdom of God. We must obey God to see the generational blessings.

2. We must choose to close the doors to demons and curses (Ephesians.4:25-32)
- When we do not take care of our anger, we open the door to our lives. Anger and frustration can move us into the realm of curses.

- The more we stay angry at others and ourselves, we become filled with the activity of demons that bind us.

- To find freedom from curses and demons, we must let go of our anger and kick out the demons that we have invited in our bodies. We must break every curse!

3. We must believe that we and our children and our grandchildren are called to be free (Gal.5:13; Rom.8:19-23)

- The world is waiting and groaning to see the manifestations of the sons of God. The sons of God will break every curse in the family line.

- We used to be in bondage to Satan and his kingdom of curses, but we now have liberty. If we want to break every curse, we have the right to do it.

- Every believer is already free, and have a choice to choose what kind of life to live. The choices are blessings or curses. We can choose!

Activation!
- Know and believe that Jesus paid the price for us to be free from every curse.

- This promise of blessings is for our children and grandchildren and even to thousand generations.

- Remember that this earth will remain, because we know that Jesus is coming back to dwell on this earth for thousand years!

- Plan your future by thinking of a 400 to 500 year plan. Never see your blessing stopping when you die and go to Heaven.

- The earth can become our inheritance if we walk in meekness (Mat.5:5). Always remember that your inheritance is not Heaven, it is this earth!

- We must walk in obedience to move into the blessing cycle for this year. The Blood of Jesus will cause us to come out of the trap of Satan.

All for the future generations!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?