見出し画像

使徒的・預言的啓示「非難の霊を追い出す方法!」ゲヤス・ローレンス

勝利に満ちた聖徒の皆様!

イエスは 私たちが罪、呪いやサタンからの非難にさえも勝利を得ることができるよう、ご自身の血を流してくださいました!

イエスの血潮によって私たちは打ち勝つことができます! この季節において、主は私たちに「御国の増加」を経験して欲しいと願っておられます。 種を蒔く季節、水を与える季節があり、そうして主が私たちに増加を与えてくださいます(1コリント3:6)。 増加を経験するためには、私たちはエジプトの霊に戻らず、前に進んでいかなければなりません!

イエスは、「わたしが神の御霊によって悪霊どもを追い出しているのなら、もう神の国はあなたがたのところに来ているのです」と言われました(マタイ12:28)。 私たちのうちにおられる聖霊は、私たちが神の国の増加を見ることができるよう、悪霊どもを追い出していかれます!

以下が、『非難の霊を追い出すために 私たちが理解しなければならない3つの事柄』です:

1. 私たちは自分の思いを変えなければなりません(マタイ4:17)

- イエスは私たちが神の国を経験することができるよう、私たちに悔い改めることを教えました。

- 悔い改めることとは、私たちの思いを変えることです。私たちの思いが戦場なのです。

- サタンと悪霊どもは、いつも私たちを過去にとどめます。聖霊は、いつも私たちの将来を見せてくださいます! 聖霊は私たちに、夢と幻を与えてくださいます!

2. 私たちは、イエスとその血潮の良い知らせを信じなければなりません(マタイ4:23)

- 福音は、良い知らせです。イエスは私たちを赦し、私たちの過去をきよめてくださいました。私たちの過去の罪は消え去っています。

- サタンは私たちが前に進まないよう、私たちを非難します。サタンは、私たちが完全でないのを知っています。しかし、私たちの過去に戻らないことによって、私たちはサタンに打ち勝つことができます。

3. 私たちを前に進まないようにさせる否定的な思いを、私たちは追い出さなければなりません(マタイ16:18〜19)

- 私たちを非難して、私たちを敗北させ続ける、これらの悪霊的な思いや考えを追い出すためには、神の国の様々な祝福の鍵 (「鍵」は複数形) を使わなければなりません。

- 私たちの思いから それらの思いや考えを追い出すためには、私たちの声が、私たちのうちにある神の力を活性化させます。私たちの思いこそが、霊的存在が “思いの映像 (ピクチャー)” によって私たちに語る場所なのです。

宣言: イエスの血潮の力によって、私は非難から自由であると宣言します。 私は自分の過去には戻りません。私は赦されており、私の過去は過ぎ去りました! 私の過去は、私の将来を決めません! イエスの血潮は、私の過去に起こった悪い事々から私の思いを洗いきよめます。イエスは私の未来のために代価を払ってくださいました! もはや、呪いはありません!

すべてはイエスにある勝利のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-How to drive out demons of accusation!

Dear victorious saints!

Jesus has shed His blood so that we can have victory over sin, curses and even accusations from Satan! By the blood of Jesus, we can overcome!

In this season the Lord is wanting us to experience Kingdom Increase. There is a season of sowing, watering season and then the Lord gives us the increase (1 Cor.3:6). To increase, we must move forward and not go back to the spirit of Egypt!

Jesus said, “If I cast out demons by the Spirit of God, then the Kingdom of God has come upon you” (Mt.12:28). The Holy Spirit in us will drive out demons so that we can see the Kingdom increase!

Here are 3 things we must understand to drive out demons of accusation :

1. We must change our mind (Mt.4:17).

- Jesus told us to repent so that we can experience the Kingdom of God.

- To repent means to change our mind. Our mind is the battlefield.

- Satan and demons always keeps us in the past. The Holy Spirit always shows us our future! The Holy Spirit gives us dreams and visions!

2. We must believe in the good news of Jesus and His Blood (Mt.4:23).

- The gospel is good news. Jesus has forgiven us and has cleansed our past. Our past sins are gone.

- Satan accuses us so that we do not move forward. Satan knows that we are not perfect. But we can overcome Satan by not going back to our past.

3. We must drive out negative thoughts that keep us from moving forward (Mt.16:18-19).

- The keys to the kingdom blessings must be used to drive out these demonic thoughts that accuses us and keep us defeated.

- Our voice activates the power of God in us to drive out these thoughts from our mind. Our mind is where the spiritual beings talk to us by “thought pictures”.


Declaration:
By the power of the Blood of Jesus I declare that I am free from accusation. I will not go back to my past. I am forgiven and my past is gone! My past does not decide my future!
The Blood of Jesus washes my mind from the bad things in my past. Jesus paid for my future! No more curses!


All for the victory in Jesus!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?