見出し画像

使徒的・預言的啓示「自分の将来のための道筋を築く方法!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる聖徒の皆様!

私は今フィンランドにおり、この使徒的ミッション旅行のために経済的に支援してくださり、また祈ってくださっている方々に感謝の意を表わしたいと思います。

主は計画を持っており、私は神の完全な みこころが成されることを願っております!
私たちの人生に対する神の計画こそが、私たちが成し遂げたいものです。

私たちが今いるこの新しい契約の時代において、すべての信者は幻/ビジョンや夢を勝ち取る・持つことができるのです。

なぜでしょうか?
私たちが「自分の将来を預言することができるようになるため」です!

聖霊が私たちのうちに注がれるにしたがい、私たちは将来を見なければなりません。
バプテスマのヨハネは預言者として、主の道を用意していました(マタイ3:1〜3)。
預言の霊は、私たちの将来の道を用意します。
幻/ビジョンや夢の数々が私たちに訪れるのは、私たちが神の将来の計画(複数形)を宣言できるようになるためです。

私たちを影響し得る、4つの異なる類の計画が存在します。
それらは以下であります:
1. 自分の計画
2. 他の人々の計画
3. サタンおよび悪霊どもの計画
4. 神の計画

私たちの人生に起こることがすべて神の計画ではないことを私たちが理解する時にこそ、私たちは「あなたの みこころが成るように」と祈ることを選ぶことができます。

神の完全な計画を見るためには、私たちは神の計画を知らなければなりません。私たちが神の計画を知った後、私たちは預言しなければならず、信仰の良い戦いを戦わなければなりません。

私たちの将来の道筋を整えるために私たちが行なうことのできる、3つの事柄が以下であります:

1. 私たちの将来について聖書が語っていることを宣言しなければなりません!

2. 私たちは問題ではなく、約束を宣言しなければなりません。

3. 私たちは、私たちの神が「無いものを有るもののようにお呼びなる」ということを信じなければなりません (ローマ4:17。新改訳第3版より。新改訳2017年版は「無いものを有るものとして召される神」)。
私たちは、自分の人生にまだ無いものないものを呼び出さなければなりません。

神の完全な計画を宣言しようではありませんか。
私たちはサタンの計画ではなく、神の計画を見る時がやってきました!

活性化:

- 神が聖書から約束してくださったもの、また預言の啓示を通して約束してくださった将来を書き出しましょう。

- 毎日、神の計画を宣言し始めましょう。

- 毎日、サタンの王国の計画を縛りましょう。

- 毎日、全ての呪いを縛りましょう。


すべてはイエスと、その完全な計画のために!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation- How to build a path for your future!

Dear saints!

I am now in Finland and I want to thank those who gave financially and are praying for this apostolic mission trip.

The Lord has a plan and I want the perfect will of God to be done!

The plan of God for our lives is what we want to do.
In this New Covenant Age we are in now, every believer can have visions and dreams.

Why? So that we can prophecy our future!

As the Holy Spirt is poured out in us, we must see the future.

John the Baptist was preparing the way of the Lord as a prophet (Mt.3:1-3).
The Spirit of prophecy prepares our future road.
Visions and dreams come to us so that we can declare the future plans of God.

There are 4 different kinds of plan that can influence us.

These are
1. Our own plans
2. Other people’s plans
3. Satan and demons plans
4. Gods plans

When we understand that not everything that happens to our lives is the perfect plan of God, then we can choose to pray, “Let Your will be done”.

To see the perfect plan of God, we must know the plan of God.
After we know the plan of God, we must prophecy and fight the good fight of faith.

Here are 3 things we can do to prepare our future road:

1. We must declare what the Bible says about our future!

2. We must declare the promise and not the problem.

3. We must believe that our God calls into existence the things that do not exist (Romans 4:17).


We are to call for what is still not in our lives.
Let’s declare the perfect plan of God.
It’s time for us to see the plan of God and not the plan of Satan!

Activation
- Write down the future that God has promised from the Bible and through prophetic revelation.

- Start declaring everyday Gods plan.

- Bind everyday the plan of the kingdom of Satan.

- Bind every curse daily.


All for Jesus and for His perfect plan!
apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?