見出し画像

使徒的・預言的啓示「夢や夜の幻を受け取る月 (キスレヴの月)」ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利に満ちた聖徒の皆様!

 ミニストリーを行なうために東京と福島に行く間、私のために祈ってくださったすべての皆さまに私は感謝の意を述べたいと思います。それらの地で素晴らしい時間を過ごしました。

私たちは、キスレヴの月に入りました。この月は、夢と幻の月です。
私たちがキリストとともに座すことを学ぶにしたがい、私たちは聖書のみことばから啓示を受けます。 私たちがキリストのうちにあればあるほど、偽りに打ち勝つ理解を私たちはさらに持つことになります。

以下が、「今月について私たちが理解しなければならない3つの事柄」です:

1.天の所にキリストとともに座ることを学ぶ月(エペソ2:6)。

-今月はベニヤミンの月であり、彼の名前は「私の右手の子」を意味します。 最初に与えられた名前は「ベン・オニ」で、これは「悲しみの子」を意味しています。

-私たちはイエスとともに座ることによって、悲しみや痛みに打ち勝たなければなりません。 私たちはイエスの御名を用いることによって、すべての悲しみやトラウマに対して支配する権威を持っているのです。

-感情の傷を負った季節は、主が私たちを癒すことを私たちが許す時に終わります。


2.夢や夜の幻 (複数形) を受け取ることによって、暗やみの中で光を受け取る月。

-暗やみが この季節において もっと長くなるにつれ、夢を見て啓示を受け取る時です。

-神は私たちに、夢や夜の幻の中で語ってくださいます(ヨブ33:14〜18)。 神はクリスチャンや、またクリスチャンではない人々に夢を与えます。神は私たちが寝ている時にコミュニケーションを取るのが大好きなのです。

-私たちが良質な睡眠を取ることを学ぶにしたがい、私たちは啓示を受け、また私たちの体のために癒しも受け取ります。 睡眠は、私たちの健康にとって非常に重要なのです。


3.私たちのすべての重荷を 主に投げ出す月(1ペテロ5:7、詩篇55:22)。

-私たちの様々な重荷は、私たちの人生において神の臨在を私たちが楽しむことのないようにとさせます。 心配は、信仰の正反対にあります。信仰は、神を喜ばせます(ヘブル11:6)。

-聖書のみことばが、私たちの光です。私たちは、聖書のみことばに信頼することを学ばなければなりません。 神の約束の数々は、この人生における私たちの道のための私たちの光となります(詩119:105)。

-私たちはイエスの血潮によって、今や光の御国にいます(コロサイ1:13。KJV「Kingdom of His dear Son 愛する御子の御国」。新改訳第3版と新改訳2017年版「愛する御子のご支配の中」)。 神の国は、聖霊によって私たちのうちにあります。私たちが直面している暗い状況に、「光」と命じましょう。光は、常に やみに打ち勝ちます!


活性化:
− 神に、良く眠れるように願い求めましょう(詩127:2。新改訳第3版「あなたがたが早く起きるのも、おそく休むのも、辛苦の糧を食べるのも、それはむなしい。主はその愛する者には、眠っている間に、このように備えてくださる」。新改訳2017年版「あなたがたが早く起き、遅く休み 辛苦の糧を食べたとしても それはむなしい。実に 主は愛する者に眠りを与えてくださる」)。

− 主に 皆さんのすべての重荷を与え、神に信頼しましょう。

− 主に、ご自身の栄光と力で皆さんの部屋を満たしてくださるようにと願い求めましょう。

− 何か罪があるならば、告白して 赦しを受けましょう。

− 夢と夜の幻の中で、神が皆さんに語ることを期待しましょう。

− 深い眠りから皆さんが目覚めた後、皆さんが見たり聞いたりしたものを書き留めましょう。聞くことを期待することは、主から さらに聞く方法でもあるのです。


すべては夢や幻で語ってくださる神のために!
使徒ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation-Month to receive dreams and night visions (Month of Kislev)

Dear victorious saints!

I want to thank everyone who prayed for me as I went to Tokyo and Fukushima to minister.It was a wonderful time.

We have moved into the month of Kislev, and this is the month of dreams and revelations. As we learn to sit with Christ, we receive revelation from the Word of God. The more we are in Christ, the more understanding we have to overcome lies.

Here are three things we must understand about this month:

1.Month to learn to sit with Christ in the heavenly places (Eph.2:6)

-This is the month of Benjamin, and his name means “son of my right hand”. The first name given was Ben Oni which means “Son of sadness”.

-We must overcome sadness and pain by sitting with Jesus. We have authority to rule over every sorrow and trauma by using the name of Jesus.

-The season of emotional pain ends when we allow the Lord to heal us.

2.Month to receive light in the darkness by receiving dreams and night visions

-As darkness gets longer in this season, it is time to dream and receive revelation.

-God speaks to us in dreams and the visions of the night (Job 33:14-18). God gives dreams to Christians and non Christians. God loves to communicate when we are sleeping.

-As we learn to sleep we receive revelation and also receive healing for our bodies. Sleeping is very important for our health.

3.Month to cast all our burdens to the Lord (1 Peter 5:7 : Psalms 55:22)

-Our burdens causes us not to enjoy the presence of God in our lives. Worry is the opposite of faith. Faith please God (Hebrews 11:6).

-The Word of God is our light. We must learn to trust in the Word of God. The promises of God become our light for our path in this life (Ps.119:105).

-We are in the kingdom of Light now by the blood of Jesus (Col.1:13). The Kingdom of God is in us by the Holy Spirit. Lets speak “Light” into our dark situations. Light always overcome darkness!


Activation:
・Ask God to give you good sleep (Ps.127:2).
・Give all your burdens to the Lord and trust God.
・Ask the Lord to fill your room with His Glory and power.
・If there are any sins, confess and receive forgiveness.
・Expect God to speak to you in dreams and night visions.
・After you wake up from your deep sleep, write down what you saw and heard. Expecting to hear is the way to hear more from the Lord.


All for the God who speaks in Dreams and Visions!
apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?